2008年12月29日 星期一

鐡板燒@和三昧

上星期 1223, 相約Honey女友食lunch優先與她慶生


Book 了銅鑼灣的《和三昧》食鐡板燒

 


叫了一個海鮮餐 ($190)& 牛肉厚燒餐 ($230)


其實牛肉有分美國 ($230), 澳洲和牛 ($4XX) 同日本和牛 ($9XX), Honey, 如果他日我夠富貴, 請你食日本和牛又何況呢


鐡板燒分o左幾個區, 環境相當高格調, 坐隔離區既係一班識飲識食既婆婆啊 ~~~


Order 完就端上食物, 前菜 & 湯; 個沙律好爽呢!!!!

 
 
 
 


師傅又大顯身手



鵝肝當相唔錯, 如果塊麵包煎埋會更yummy呢

 
 


海鮮又好鮮味


牛 ----- so good !!!!

 


我的走蔥炒飯 & 配菜, d 飯炒到一粒粒呢, oishi

 
 


食飽飽侍應便請我們去咖啡區, 可選擇餐茶 or 甜品


因為係綠茶雪糕, 我們兩個都揀了


Hea 了一陣, 送呢期我喜歡既 MJ禮物俾Honey (當然佢都好like啦), 我們就閃去繼續 shooping lu ~



Overall, 係好美味的一餐, 不過份量好似比上次去的《花盃》少, 可能上次我o地叫四個餐share, 而且《花盃》既價錢又比呢樹貴d d, 但食物既質數兩間都相當good ~


臨走前, 發覺呢樹仲有其他 lunch set 同紙火煱 lunch set, 價錢大概由 $138 to $2XX, 好間唔樹去享受一下都可以接受呢 ~


5 則留言:

  1. 幸福小女人- Diana2008年12月29日 下午1:27

    我又好懷念花盃....但今個月唔可以再去,, 要等一月啦! (窮困-ING)

    回覆刪除
  2. 呢間嘢係咪阿蘇之前介紹過傢? 

    回覆刪除
  3. 露絲公關手記2009年1月1日 凌晨1:31

    呢期我都愛上咗MJ啊........

    回覆刪除
  4. 多謝你美味嘅一餐,同埋你嘅生日禮物!我好鍾意呀!

    回覆刪除