2008年12月2日 星期二

火坑爛面G

扔下書包年半既我, 思前想後


琴晚又跳番入火坑


決定修讀一個為期九個月既課程 (鳴~~ 又冇O左個Chanel袋啦 ~>_<~)


為出年11月既考試作準備


呢個試理應去年就要俾心機考好佢........但因為轉工...因為貪玩...因為乜乜物物....因為一句講晒懶, 所以 hea 到 e 家都未去考


雖然我知道考o左呢個試唔等於搵到份好工, 但係有佢的話點都好過冇 (正如我讀master一樣)


加上最近既裁員潮, 眼見做o左十幾二十年既人, 做事好合作好responsible都被人......


令我知道自我增值, 不斷提升自己既重要性


來緊的日子我要努力讀書, 要多d返學校自修室啦


如何面對再度坐監的日子呢..........



鬼叫我要靠份工過活咩........唯有頂硬上啦 ~


sigh -__-


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


後記:


呢期塊面真係衰到不得了, 係好衰好衰, 好爛好爛........


睇o左中醫一排都未有improvement啊, 下個月仲要做模dell嫁, 嗚嗚嗚~


上星期睇雜誌, 佢話我呢d可能係

壓力瘡


呢期既裁員潮的確令我好有壓力.........唔係怕e家, 而係好怕自己將來係間公司做o左十幾二十年之後俾人炒, 但屋企又有一兩個讀書-ing既細路要我養, 但到時人老珠黃, d skill sets 又out......好難搵工, 仲要供樓, 又要養狗............嘩, 愈諗愈恐怖啊 =.='


我知呢d貢長遠既樹唔應該多諗......而且亦都控制不來.......只不過.........sigh ~


唔通又要去睇皮膚科食成個月抗生素????????????


7 則留言:

  1. GGGGGGGGG
    我最多借chanel個袋比你拎啦 (即係叫你同我去街時,幫我挽手袋)哈哈
    你放鬆下自己唔好咁緊張啊
    你考慮下係咪打邊邊,怕怕太燥啊?
    OOOOoooo
    [版主回覆12/03/2008 00:06:00]OOOOoooo
    都好呀, 都叫做拎過呀, 呵呵呵.........
    我..........放鬆唔到啊, 一冇野諗又會諗, 一見到d新聞又會諗
    算啦, 我決定.................食埋呢餐邊邊之後就唔再食住.....
    GGGGgggg

    回覆刪除
  2. GGGGgggg
    咁你咪已經拎過好多次囉!
    但月尾又有打邊邊活動啊
    你做乜鬼野msn緊走黎覆留言唔專心?
    OOOOoooo
    [版主回覆12/04/2008 00:44:00]OOOOoooo
    係bor ~
    我................
    GGGGgggg

    回覆刪除
  3. 我知道讀書真係好辛苦的,雖然我未讀過,不過我睇我老公就知!佢都係塊面都會有粒粒呀!一定都係壓力瘡啦!
    我知叫你"放鬆d啦"呢d好廢up ,不過又真係要放鬆d,我知好難,不過盡量啦!加油呀!
    [版主回覆12/04/2008 00:46:00]多謝你啊..........
    我會盡量放鬆d, 我唔想再生壓力瘡啊, 我要做模dell呢~

    回覆刪除
  4. 啊~ 讀書係最好的投資, 你應該咁唸會好d呢~
    但其實你係咪擔心得太多呢?!
    咁你有無唸過, 上堂時突然會有校園槍擊呢?!
    咁你有無唸過, 買左層樓然後發現有衣櫃藏屍呢?
    咁你有無唸過, 行街時被人認錯然後被淋漒水呢??
    咁多野你要驚, 你會驚得邊樣呢?! 不如驚下今晚去唔去到先, 會唔會好d呢?!
    [版主回覆12/04/2008 00:49:00]陳太:
    可能我性格太杞人憂天啦.........
    你講既野我真係一路都冇唸過啊..........e家喚醒我要留心呢幾點呢
    多謝你安慰啊, 愛你&你的甜品

    回覆刪除
  5. 模dell…我都想啊 ...

    回覆刪除
  6. 阿支, 你真係唸得太多太多喇~ 你放鬆吓啦~咁樣落去你會癲架 我阿媽做果間銀行今日出名單喇, 又栽200人, 希望無我阿媽份啦~

    回覆刪除
  7. 阿g, 你已經擔心到語無倫次... 借問聲, 你點解會養狗?
    你唔好再比壓力自己, 到時唔單止爛面, 重會甩頭髮, 爛肉.. 唔係嚇你.. 我同我朋友都有過呢啲經歷
    你除了返工同讀書, 亦要找節目開心下 (除了攪野之外的節目), 食 banana, chocolate, 做運動, 浸浴都可以減壓.
    抗生素就唔好食啦, 食得多, 當你停食之後情況會更嚴重 

    回覆刪除