2008年12月5日 星期五

鵝肝餐 @ 名寶石餐廳

早陣子與 Honey女友去太子行街街之後就搵地方食飯


本來我一心想去打方邊邊, 點知行o左一條街就見到 Baby Ivany 之前間唔樹都會提及既名寶石餐廳, 唔想再行, 於是就入去 try try 啦 ~

 


睇完餐牌, d set dinner 都有d似花園餐廳 / 金鳳餐廳, 不過價錢相比呢兩間就略貴 (每個set平均$110-120左右)


反而個鵝肝餐相比起來又唔算貴 ($148), 所以我就叫來食啦 ~


先來一個好standard既餐飽

 


好多料同味道唔錯既紅湯

 


主菜: 鵝肝 & 牛柳...塊鵝肝比我想像中大塊啊 (仲有兩塊tim), 而且件牛柳都ok juicy ~

 


我Honey叫既鵝肝炒飯餐........試o左d, 同普通炒飯差不多

 


甜品有幾款揀........好似仲有芒果布丁同乜乜物物, 但我至愛係Jelly+超多花奶 

 


再來杯餐飲 ~~~~~~



唔會recommend各位專登去呢樹食啦, 不過.......如果行開太子 / 花墟, 可以 try try 啊, 而且都叫做可以坐得耐呀, 上次我們係樹都hea o左兩粒鐘, d staff 都冇乜趕場呢 ~


5 則留言:

  1. 佢呢...感覺真係好懷舊
    尤其個個花奶啫喱...........

    回覆刪除
  2. baby: 我地兩個好鐘意去呢度係因為呢個係我地既老地方, 由冇乜錢既學生年代有乜大時有節會係呢度慶祝, 見證我地既感情歲月 ...
    對於我來講呢度d野係懷舊餐廳來講食都幾ok (esp 我 honey like 佢既牛) ,  仲有次次我都會轉多士 (cheap 精因唔洗加錢同貪佢有 果jam) 仲有甜品佢唔會同你講有雪糕, 你叫佢先會比你 ... 仲有仲有, 我鐘意任坐唔趕客
    哈 .. 希望下次會撞到你地啦
     
     

    回覆刪除
  3. 個啫喱真係好懷舊呢...
    不如我part整呢個...跟住比罐花奶你地任落...
    呵呵~~

    回覆刪除
  4. 露絲公關手記2008年12月8日 晚上8:42

    佢啲tea Set 好得,啲炒粉麵好有鑊氣架

    回覆刪除
  5. 幸福小女人- Diana2008年12月8日 晚上11:13

    舊鵝肝好吸引啊!!!!!!

    回覆刪除