2012年11月27日 星期二

公主餅

2012.11.11 (星期日)

呢日係表妹的大喜日子啊

雖然芝士餅唔係花女, 但我早係大半年前已經幫芝士餅買了件公主衫俾芝士餅



大家唔好誤會係迪迪尼童話果d公主衫 (係呢一刻, 我仍然好抗拒果d look...............不過我知將來芝士餅要著我都阻止唔到, 嗚~)

我買的係nicholas & bears o既晚裝仔

當然呢個品牌貴到貢, 我就係佢大減價時買啦.............不過四折了也要過千呢~

之但係一分錢真的一分貨, 牛王餅當日試穿時真的俾我 "登" 一聲的感覺

真的好girlish好公主feel (不過希望芝士餅唔好有公主病啊~)

其實去年芝士餅姑姑結婚我們都係nicholas & bears 買了另一條黑色晚裝短裙 (著起也很grand啊)

不過係12M, e家唔啱著了 (好彩都著過幾次)



由於條裙係掂地款, 我o地教佢行路要 "的" 起d來行呢





hehehe................一見到其他小朋友又hyper上來啦~









呢位18月o既小男孩係芝士餅o既.....................表舅父



原先表舅父唔好理餅..............芝士餅又利用佢熱情本色溶化了表舅父啦~





來張全家幅先~



同場加映: 表妹婚禮的怖置, 好令啊!!!!











仲有人唱live呢~



係樹祝一對新人, 百年好合, 永結同心, 快d生bb同芝士餅玩啦^^

8 則留言:

  1. 餅餅同條裙都好靚呀
    有D婚紗feel ar...條裙第時唔arm著一定要keep起佢留念~~!!
    [版主回覆11/27/2012 13:25:38]yes yes yes, 呢d nicholas & bears o既衫我唔捨得送人(只是可以借俾其他我like的bb女著就ok)

    回覆刪除
  2. 餅餅條裙好靚呀!!

    回覆刪除
  3. 好靚啊條裙,~~成個公主拱啊真係~

    回覆刪除
  4. 芝士餅好elegant 呀!

    回覆刪除
  5. 條裙真係好靚,芝士餅著起條裙就更加靚,好可愛呀!當日婚禮,芝士餅一定成全為場焦點之一!

    回覆刪除
  6. 原來係nicholas & bear...係facebook時見到已經覺得好靚﹗過千蚊...你真係好捨得﹗

    回覆刪除
  7. 言語治療師加英文教師Carley2012年11月29日 上午10:14

    著起條裙好有公主FEEL呢!好靚!

    回覆刪除
  8. 哈哈, 真係好少見芝士餅咁elegrant呀~~

    回覆刪除