2012年11月2日 星期五

Dating with XA

2012.10.26 (星期五)

呢日靚媽Diana 約了我和芝士餅食dinner 慶祝芝士餅生日啊

雖然我們兩老一早應允了兩位小鬼的婚樹

可惜佢o地o既交流仲係不足..............

等位期間仲係隔o左條河企



呢張所謂的合照.............芝士餅個笑容好硬~



芝士餅好識貨, 見靚媽影相期間發現部電話正過同大過自己媽咪果部, 所以佢都玩兩o野先~



至愛吃包的芝士餅



兩小鬼warm up 一輪開始熟絡了............芝士餅亦都進一步搵XA啦 ~~~~



YO YO YO............我個囡真識貨, XA貢好仔, 555555捉實他吧!!!!!



XA被熱情餅嚇到有D花容失色



熱情餅再下一城, 來個愛的抱抱同情深一吻先  X  

呵呵呵, XA 開始接受餅餅啦~



yeah!!!!!!   見到佢o地貢sweet, 我都老懷安慰 ~









好想佢o地繼續倆小無猜啊~~~~~~~









大家來拍一個先~



XA實在好good boy, 又愛吃...........食飯期間又唔扭落地................我家芝士餅個pat就有蟻咬



食飽就過隔離玩 "免費" 車.............哈, 兩小鬼都唔愛入$玩的









原先超hyper的芝士餅, 入來玩o左幾分鐘就叫要走要走...................因為周公伯伯急call, 我抱到落樓下打的已經 

再見啦XA, 希望下次又55555555555再約過!



你下次一見餅就熱情如火, 呵呵呵~



仲有多謝靚媽餐飯同芝士餅的生日tee & 包包禮物啊, 大愛

4 則留言:

  1. 真係幾靚仔喎, 努力d mark實做女婿啦, 哈哈

    回覆刪除
  2. 佢地兩個真係超sweet

    回覆刪除
  3. 呢兩隻小鬼得意到爆

    回覆刪除
  4. 終於都打開隔膜啦haha~~~芝士餅同XA都好可愛,又甜又得人鍾意!

    回覆刪除