2012年11月6日 星期二

K1大作戰之一日跑3場

2012.11.03 (星期六)

之前o既post, 呢日芝士餅跑了3場K1 interviewsss 呀

原先仲有另外一間, 但crash 了時間, 而且冇學券.............所以放棄了 (因為e家讀呢間已經冇學券)

第一場@10am, 屋企對面有學券的, 也有小學可上, 雖然唔係100%

去到先安排上課室玩玩具, 老師再過來同小朋友&家長問問題

芝士餅表現都叫ok o既, 問咩都有答(但我覺得細聲o左d同埋講o野唔望人 ) , e.g. 咩名, 邊個係媽媽, 爸爸同砌lego

老師都有話佢貢好笑容

不過....................

當問到佢至至至弱o既項目...............顏色o既時候, 真係冇眼睇

老師拎件紅色lego問佢咩色.............佢話橙色

拎件黃色lego就話紅色

之後老師問佢鐘意食乜?  芝士餅話豆豆 (唔通係契細佬豆豆BABY ), 我立時同佢補飛話即係青豆

之後老師問佢青豆咩色?!  芝士餅話青色

但估唔到老師冇問我們家長問題 (or 一早知我們係細b而give up 了我們?!)

等所有小朋友in完, 房入面兩位老師叫校長同英文老師入來講o下o野............

.............原來係想話佢o地e家主要收"足齡" 小朋友入讀先, 10月-12月出世的會係次選

因為佢話大b冇得揀, 一定要今年入學wor................

well, 聽完即刻打定輸數啦

而且校內設施/玩具/環境都一般, 所以in完可以好輕鬆離開 (所以我有時覺得拎$30去site visit下了解下都唔係壞樹啊)

之後返屋企hea下食個lunch去第二場@1:30pm

呢間有學券的, 也有小學(for 女生) 可上, 亦都唔係100%

好感恩芝士餅係坐車時take o左個nap叉叉電, 一到又自己醒

好趕之下just in time到達 (既塞車, 老公又行錯路) , 好彩仲跟到隊尾上課室

入到課室大家安排坐係playmat玩buidling blocks, 玩o左一分鐘左右已叫芝士餅

老師問佢咩名, 今次就幾大聲講

呢樹只問生果, 砌積木, 問公仔的眼耳口鼻, 拎o野俾我, 再問我好簡單問題就pits得

臨走老師仲話芝士餅反應唔錯, 送了sticker同包餅, 芝士餅都有say thank you

由於佢用英文講thank you, 老師就再問一問平日有咩language溝通

走時我提芝士餅張椅子要點, 佢都識泊番好

成個過程within 15分鐘完成, 我打電話俾老公接我們時佢都好surprise

原先都怕趕唔到最後一場@2:30pm

呢間都係有學券的, 教育處推介, 冇小學但派位良好

估唔到我們可以輕輕鬆鬆鄧梓峰貢去

去到泊好車, 老公仲可以飲杯o野先入學校

一入去有個小playground俾小朋友玩

芝士餅原先睇中o左個煮飯仔.............我們即時brief佢玩到我們叫停就要say goodbye

但怕佢好似平時上pg貢玩到唔願走, end up 我又問o下佢玩唔玩sir滑梯

好彩佢肯pits

玩o左兩次sir滑梯就叫芝士餅去等候區, 之後我同芝士餅入課室

有幾張枱老師叫我們坐, 我見有張係砌puzzle的我即閃 (因芝士餅唔太好)

跟住我又揀lego枱 (因為我知佢一定疊到)

當時老師未過來我同芝士餅玩, 芝士餅反而對枱上另一個好似過山車物體有興趣 (一放架車仔上去就自己由上至下行走)

玩到卡卡笑, 老師就係呢個時候行來見到佢四萬貢口

之後問佢咩名幾歲都肯答

又係呢個時候, 老師又問佢d車係咩顏色啦

Again, 呢part佢又亂答, say 黃話橙, 綠話紅, 藍就話唔知 (我唯有笑笑口話顏色呢方面佢仲未分得好清楚 )

之後老師問佢喜歡食乜?!  佢今次話包包............於是老師帶o左佢去kitchen corner

正當我都想跟老師行過去時, 老師問芝士餅行開張椅子要點 (oh shxx!  我自己都唔記得o左.........仲on居居想跟老師行過去就算)

芝士餅都肯回頭泊, 我唯有叫佢泊埋我果張叫做補補飛

跟住過去老師問佢識唔識自己除鞋, 芝士餅都叫做有意識"meet"起個魔術貼同除o左一半 (因為係筒波鞋個腳跟位kick住o左~_~)

老師之後叫佢搵麵包俾我食, 再請老師食, 芝士餅都有笑住做

芝士餅先拎熱狗, 之後再拎pizza, 老師問佢咩來佢都識話pizza

老師繼續問佢邊樣係粟米, 邊樣係雞脾, 又拎o左個公仔出來叫芝士餅請o野公仔食, 叫佢指公仔的眼耳口鼻

由於係kitchen corner, 芝士餅開始hyper到自己係個corner走來走去

佢見到個杯就叫杯杯, 自己又搵spoon, 老師問佢做乜, 佢答沖咖啡, 又肯請老師飲

最後老師叫芝士餅三揀一puzzle送俾芝士餅

佢揀o左海世界, 老師又指住魚同烏龜問芝士餅呢d係乜 (臨走都仲考佢), 講完當然要say thank you 先啦

老師就問我如果full晒介唔介意下午班, 又問我仲有咩問題想知

貢我就係貢易問下一星期返幾多日英文, 校車問題等

走之前芝士餅仲有賣大包送big hug同飛吻俾老師呢

在我而言, 芝士餅下午的表現我自己就叫滿意了 (起碼有反應同冇發癲我已經好心滿意足)

雖然呢3間都唔係我最心儀o既 (心儀果間係來緊個星期六in), 呢日都主要係想芝士餅試下練習下

不過e家d競爭的確激烈..............

莫道你在選擇人 人亦能選擇你 

所以又繼續同自己講: 平常心啦 平常心啦~

3 則留言:

  1. 除左顏色差少少, 我覺得餅餅其他都好好呀! 笑容夠就已經加哂分啦!! 好多小朋友 "唧" 都唔笑架!! 放心呀! 芝士餅一定會有一間好學校收佢架!!
    [版主回覆11/06/2012 14:58:40]umm, 因為佢有back up K1, 所以我今次真的冇太大壓力...........而我自己覺得芝士餅已經perform到佢自己出來 (好同唔好都show晒 ), i'm already pround of her~

    回覆刪除
  2. 如果考孖寶顏色我都同你一樣冇眼睇
    [版主回覆11/06/2012 14:59:45]sigh..........都唔知幾時先認到顏色呢~

    回覆刪除
  3. 餅媽,如果芝士餅已經識咁多野,但only colour差啲,佢大少少的時候,你最好帶佢去做 colour test,會唔會係色弱?

    其實我覺得考學校...對細b好唔fair...大b真係識多好多野﹗小朋友差幾個月就差好多﹗
    [Athena and Joe回覆11/07/2012 16:23:11]我上次去亮視點有問過,要小朋友識數目字先有得做。亮視點都有,唔知普通眼鏡鋪有冇?你可以上網download個啲colour chart同佢試試,個啲紅紅綠綠問你睇到咩數字個啲呢)。
    [版主回覆11/07/2012 15:45:06]我都有d驚呀...........可以去邊樹做colour test?

    回覆刪除