2012年11月14日 星期三

體驗「Dr Kids™ Phonics 幼兒英語拼音課程」







早陣子收到PR邀請, 問我有冇興趣帶芝士餅體驗下「Dr Kids™ Phonics 幼兒英語拼音課程」



在我來講學Phonics係有需要的, 而我本身都打算讀N之後or 2歲半左右都會帶餅去學............ (hehe, 我一向都好怪獸啊)

其實當我有o左芝士餅之後, 有位爸爸好友都叫我點都要俾小朋友去學Phonics (佢仲係搵私人老師教佢個囡tim)

因為佢同我講Phonics對小朋友串字同讀音都好有幫助

唔知大家想當年, 會唔會因為背誦果d水蛇春貢長o既vocab而頭痛同頭痕呢?!

特別讀chem同bio果陣我就更加體會到..............可惜當年我們的父母同自己都唔知道學Phonics的好處

Phonics可以協助小朋友輕鬆串字, 學會拼寫英文的技巧後就唔洗用再死記硬背, 可以輕鬆串字而記憶力持久不退.........聽朋友講, e家d小一生已經有unseen dictation!!!!!  有o左呢個Phonics技巧, 相信小朋友對unseen dictation 都冇貢驚~

而且面對新字詞都可以有技巧地記下它的讀音和串法, 亦能自己先嘗試發音, 從而學習更多新詞

所以雖然芝士餅e家仲未叫夠稱上堂 (呢個課程係專為 2-5歲o既小朋友而設), e家有人邀請, 當然試下堂先都唔錯呀!

加上今次邀請的教育中心係全港規模頗大的教育中心 Dr I-Kids 「智趣小博士」



佢o地over20間分校, 另外之前同ATV合作係兒童節目時段, 採用Dr Kids™ Phonics系統, 描放一連五十集的《輕鬆唱詠學英語》.........仲有就係搵莫凱謙做代言人呀




 


所以我更加想去了解多d, 特別係佢o地套獨有o既Phonics系統, 去到問o左負責人Doris, 佢話佢o地套系統有以下特點:

- 系統融合英語拼音及國際音標IPA
- 教材由英語專家及資深教育家親自編撰
- 獨家創作兒童拼音英語詩歌
- 涵蓋單音到混音至多音節字的拼讀
- 拼音技巧可運用在閱讀及詩歌創作

原來佢o地自資出書出練習課本, CD, phonics card等...........貢睇得出佢o地教學o既認真, 唔似一般o既教育中心有d現成o既教材呢

 








 

後來再傾傾, 知道even係劍橋, 聖三一同功課輔導班, Dr I-Kids 都會自行編寫教材呢



聽完負責人講, 我仲心cc想同芝士餅報劍橋o既pre-starter course tim (佢話劍橋英語課程著重聽寫講聽, 會比聖三一會話更全面呢)

嘻嘻, 又講到出公海tim ~

講番個試堂, 起初我以為係一班bloggers仔女一齊上堂一堂 tailor made o既課程, 而我們身為家長o既就去sit-in, 去聽o下, 感受下同影o下相貢

 
 


點知當日除了另外一位blogger 永勝之外, 其他的都是existing學生!

亦都因為原先個課程係小朋友自己上, 所以我們兩位都冇得sit-in!!



原先我都諗有冇搞錯, 乜唔係blogger event o既試堂, 我們唔入去點寫o野呀...............

不過............再同負責人傾計, 再睇下佢o地d materials, 我又發覺人家只係好真實貢反映佢o地課程內容出來

並唔係因為你係blogger, 要專登「做」個program出來叫我們寫 (呢點我事後反而仲欣賞)

由於只係隔住塊板, 其實我們都「聽」到佢o地上堂o既情況...........不時傳出笑聲, 唱歌聲同音母聲

而老師係佢o地warm up o左15-20分鐘後都俾我們入去觀堂十分鐘



入到去見芝士餅都好enjoy喎, 完全冇喊呀~

 













 














當時老師叫同學們舉手讀卡, 有幾位女仔看似3歲左右o既表演都好出色 (呢樹係小班教學, around 6個左右)

 





同場o既Mancent 表現都好ok, 佢都答啱o左幾張卡呢, 叻仔

 



我家芝士餅就係老師小小提示之下就答到d啦



any肥, 我覺得芝士餅同Mancent第一次來呢到上堂有貢o既表現已經好好了~

由於有家長係到, 我o地o既小朋友專注力開始又走番去我們到, 所以老師都叫我們影夠相就再出去了~



之後我們就再繼續同負責人傾計

知道Dr Kids™ Phonics & Phonetics 英語拼音分為三個程度:Walker第一級, Jogger第二級, Runner第三級, 一般大概兩年左右完成整個課程~

負責人坦言, 佢o地係教育中心, 唔係咩playgroup, 係主攻專題學習 (say 中文, 英文, 數學, 硬筆寫字, etc) 而唔係多元智能or pre-幼稚園o既課程

雖然好似好target orientated, 但開宗明義我反而都幾buy

而報讀佢o地劍橋英語課程o既學生, 成績都唔錯............平均為14盾呢 (15盾最高分)



另外, 我再上網見到佢o地都拎o左唔少獎項同認証, 好似:

ISO 9001:2008 管理認証
優質教育品牌
商界展關懷
星級學堂
有心企業

上完堂, 芝士餅拎著枝糖笑咪咪出來, 睇來佢都唔抗拒喎~



上完堂, 負責人仲送上呢袋禮品包俾我們

有博博熊, CD, card, Dr Kids Phoincs Level 1 book 同小水樽



博博熊係Dr I-Kids o既icon公仔來嫁, 芝士餅返到屋企間唔中都拍拍博博熊同佢玩呢~

 



第一時間拎o左隻碟播俾芝士餅聽, 芝士餅一聽到d歌仔又係樹un pat pat 啦~

另外都有同芝士餅玩下卡仔, 係屋企c服d就認到多d vocab啦



再次多謝PR同Dr I-Kids o既邀請

雖然e家對芝士餅來講未必係good timing 去學 (我估2歲半左右比較good fit d)
 
不過上完呢堂, 我更加了解同體會phonics o既好處

遲d我會再帶芝士餅去我們屋企就近o既Dr I-Kids再去試一試堂先

大家想知多d資料可以去Dr I-Kids o既web-site睇睇:
http://www.drikids.com/zh_hk/

仲有可以去facebook 同埋去You-tube睇下之前ATV o既《輕鬆唱詠學英語》呀~



呀..............原來佢o地仲有Dr Kids Phonics iphone apps, 大家有興趣可以download呀 (lite version係free o既)

我都download o左..........如果free ok, 仲可以用o左$23買埋個full version tim ~

5 則留言:

  1. 遲D又約埋一齊去試堂先~
    希望下次Mancent 再搵埋芝士餅玩先
    [版主回覆11/15/2012 17:35:55]好啊, 希望芝士餅同Mancent成為朋友仔~

    回覆刪除
  2. 幾好wor, 雖然oxford path已有phonics的教材, 但我真係唔知點教丫....
    [版主回覆11/15/2012 17:37:00]hehe, e家開始再search d 資料, 遲d等佢講o野再好d先學! 你可以搵oxford path o既人教你啊~~~~

    回覆刪除
  3. 幸福小女人- Diana2012年11月16日 中午12:24

    原來個人Dr Kids App係佢地研製架,我好耐之前已買左佢full version, 承熹歲半已經跟住唱,等我都去睇睇資料先
    [版主回覆11/16/2012 14:28:08]我們呢頭有centre呀, let's go go go for trial 呀

    回覆刪除
  4. *♡♡小肥豬♡♡*2012年11月21日 上午10:54

    好玩哦....下次叫埋我啦~
    [版主回覆11/23/2012 16:34:34]好呀~~~~~~

    回覆刪除
  5. 坊間都好多教phonics o既機構, 真係唔知邊間好, 你覺得呢間好嘛?
    我矛盾緊應唔應該比阿女學, 因為其實我更想阿女學ipa (phonetics), 始終phonics 唔長遠, 而且越學越錯~

    回覆刪除