2012年11月10日 星期六

返N班一週回顧

2012.11.9 (星期五)

芝士餅返o左7日學啦!!!!



由於我們係插班生, 學校唔安排家長陪上堂, 所以一開始我們都冇得入課室了解上堂情況

芝士餅日日入去果o下都有喊啊, 不過..........出來果o下就笑o既

其實我有少少估餅唔到嫁...............因為佢之前上pg or trial class 自己上都ok, 所以我以為佢唔會點喊

估唔到返o左7日, 7日入去都喊......有2日係屋企仲話唔著校服唔返學

不過班主任話係正常o既, 佢話芝士餅唔捨得同我們分開

而我唔係半日安就係利用lunch都去地鐡站meet芝士餅送返學

開頭返1粒鐘我仲就接埋餅先再返工tim

不過返o左3日之後就由1小時轉為2小時

由於老師話芝士餅雖然有喊, 但愈來愈快收聲同次數都愈來愈少

所以都叫我們下個禮拜開始可以返3粒鐘啦

So far 我對學校, 對老師都感覺良好o既............

放學如果我接都會同我傾幾分鐘芝士餅o既情況, 如果唔係我接又會打電話俾我

另外從老師到知道芝士餅間學校原來一星期有3日英文, 2日普通話之外, 仲有1日日文呢~

我一直以係讀國際班先至有日文讀tim

雖然一個星期先得一堂, 貢有都總好過冇啊~

每星期都有d親子習作做下貢.........上星期芝士餅學o左ice-cream同個「手」字

而啱啱o既星期五, 係學校舉行兩個月一次o既生日會啊!

生日會當日唔水著校服同埋返兩粒鐘咋

今次生日會係for10月同11月o既生日之星, 即係芝士餅有份呀............

返去同老公思前想後, 我們決定放棄另一間幼稚園o既interview而參加返學校o既生日會

因為如果就算餅繼續讀e家呢間學校上K1, 下次有佢份O既生日會都要係等到出年 (即係來緊生日會只係同人慶祝)

而且老公話就算in成另外一間, 佢都prefer stay係e家呢間到 (因為大家都冇學券, 仲要遠d), 不如俾芝士餅開開心心去參加學校的生日會啦啦啦啦

p.s. 上星期已收到學校留K1位通知, 我們除了交o左$, 呢日仲寫信申請埋讀上午國際班呢~

沒有留言:

張貼留言