2012年11月20日 星期二

豆豆百日宴之高茶與步飛

2012.11.09 (星期五)

大量blog永遠想寫又永遠清唔完

呢日係我契仔豆豆100日大啊

剛巧這天一早請了半日安打算帶餅interview (但end up 冇in 到留係學校開芝士餅係生日之星的生日會 )

同茄媽同靚媽傾傾下就見仲有d時間bit出來間就去high tea, 兼一齊慶祝豆豆100日大

今次去我想去好耐的Ritz Carlton啊, 而11月剛巧有Qeelin cross over 的 high tea 啊 ~



我們決定要1 set for one 來試試



呢set有好多Qeelin的icon物品啊...........你o地睇:







另外就要traditional set for 2 share 來吃











其實以high tea 來講, 食物方面都幾ok呢...............不過, 如果再多d咸點會更好~

同埋係102/F睇O既view真係好~~好~~正!



可惜我帶住隻naughty cake, 掛住睇佢唔可以好relax好hea貢享受呢個view同個tea ~_~



芝士餅真的好喜歡細佬豆豆啊, so sweet



大合照時, 豆豆已經悶到



叫呢個Qeelin tea set 仲有份禮物包............Qeelin書同換領卷一張, 我們俾了全場至輕鬆o既靚媽去拎~



呢個Panda好令好閃啊~~~~~



你睇我家芝士餅的招牌笑容



豆豆軒軒: 祝你身體健康, 快高長大, 天天開心, 多d吃奶!!!!!



Elements 已經set好晒Xmas佈置啦, 好令啊!









2012.11.10 (星期六)

同契仔慶祝就一不離二啊

第二日同我家芝士餅interview完心儀學校之後就趕去黃竹坑L Hotel同成班敗家契媽繼續慶祝

平時去L Hotel只吃dinner buffet, 今次第一次食lunch buffet

結果..............umm, 都係dinner buffet抵食

有蠔王老公食佢十幾廿隻生蠔就乜都回本

所以..............食物相片就費時post lu ~

不過, 奶仔媽用佢部新機G15影豆豆同芝士餅出來O既效果好正呢!!!!!!!!!!!!!!!!







芝士餅真的好lum茄汁豆.............另外佢自己當天都好hyper啊, 古靈精怪, 大愛





Last but not least, 再祝我的契仔精靈活潑, 聽教聽話喔~

沒有留言:

張貼留言