2012年11月5日 星期一

芝士餅正式返N班啦

2012.11.01 (星期四)

登 ~ 登 ~ 登 ~ 登 ~

芝士餅正式踏入返學的生涯了!!!

有d媽媽會唔捨得自己小朋友貢快要返學, 所以都冇報N班

相反, 我都幾期待呢日

一來我係在職媽媽, 對見唔到個囡幾粒鐘已經冇乜feel (因為日日放7/8pm, 平日都只係見得佢一兩粒鐘 )

二來現實o既種種, 我prefer佢對住老師同小朋友多過成日對住工人姐姐囉 (更可況日日3粒鐘, 點都學到小小o野掛)

三來在我來講, 我o既讀書時代應該係人生中過得至開心愉快o既時刻 (當然prepare 考試測驗仍辛苦)

識o既朋友至真, 自己也沒有太大的煩惱 (唔需要為五斗米煩, 唔水為返工而苦惱..............)

所以, 我都好希望芝士餅可以好好享受返學的日子

由於轉了學校, 芝士餅又變番返下午班.............呢日請了半日安係地鐡站等99帶芝士餅過來

是日運動裝look, so smart



入到去, 班主任幫芝士餅帶上name tag 就拿拿聲帶她入課室 (由於插班生, 我們冇得陪上堂呢!  但我又唔太擔心, 因佢e家上的pg都是自己一個上的)



你們睇, 芝士餅頭也不會就入課室了~



由於頭一星期都只返一粒鐘, 係附近行下食個麵就放學了

上完堂一出來果下見到芝士餅對眼紅紅地, 但一見返我們就正常返

班主任話芝士餅坐唔定 (as expected ), 一入到去可能新環境就周圍行周圍睇, 現階段班主任話由佢先, 等佢settle down 之後就會處理她 (我叫班主任盡快pls )

跟住班主任話芝士餅行一輪之後就去o左個牆角企, 老師問佢仲乜佢就眼紅紅話想搵媽咪

之後老師comfort她, 同佢睇卡通片settle down o左佢, 話等一陣同佢出去搵媽咪

點知過了一陣, 可能芝士餅覺得老師支票唔兌現, 又去了牆角企, 今次就谷了泡眼淚出來啊

呵呵呵, 估唔到貪玩的芝士餅居然會掛住我喔~

在我而言, 我prefer佢e家初期喊飽佢好過之後返o左一排才喊又話唔返學 (老師都話果d case 仲難搞d tim)

另外, 老師都有話佢表達能力唔錯, 可以講到幾多o野 (e..........即係同媽咪一樣多咀啦, wakakakkaka ~)



放學時收書包同d書.............

以下呢d書同worksheets已經教完, 叫我們回家自行同芝士餅溫習, 原來N都已經教O左貢多中文字呢!!!!!!!

另外有本寶寶成長手冊就要做p.6-8 (但我即係p.1-8 @@)



第二日我冇再請半日安, 不過lunch time仍去地鐡站接送她 (同老闆講lunch遲少少返去)

是日校裙look



呢日一入去又係俾老師555555555送o左入去課室 (班主任話唔想我們同佢仲係學校hea一陣才入去, 以免佢仲miss我們wor)

Again, 是日入去就了3分鐘, 老師出來話芝士餅仲喊到嘔o左d麵出來

不過之後俾餅乾食就clam down o左, 放學出來就笑咪咪的~



星期五係收通告袋, 學生手冊, 書同功課的日子.....................噢, 又要做功課啦!

HEHEEHE.............我人生第一次以家長身份簽學生手冊啊~



同芝士餅第一份親子習作啊 (前面P.1-9我們又要做番@@)



返o左兩日, 我自己就感覺良好, 課程好似都唔太淺 (怪獸家長like it ma, wakakakakaka )

所以雖然來緊會去interviews, 但e家諗諗下反而繼續係樹讀o既感覺都唔差啊, 仲免煩tim (星期五已收到留K1位通告啦, 我要求轉返上上午班啊)

希望芝士餅可以盡快識應呢間學校的生活啦


p.s. 來緊星期五係10月11月生日會............呢日crash o左另一間學校的interview, 但又好想芝士餅出席生日會, 苦惱中

6 則留言:

  1. the homework is quite interesting :)
    [版主回覆11/05/2012 11:47:09]yes...........i like to work with cheesecake ^^

    回覆刪除
  2. 芝士餅竟然喊到嘔呀~~ 我仲以為佢好外向既添!
    [版主回覆11/05/2012 11:48:13]係啊...........又一次估佢唔到! 起初我仲以為佢唔會喊tim, 不過希望佢初期喊飽晒先啦~

    回覆刪除
  3. Hope 芝士餅 will have a happy, funfill and fruitful school year. Congratulation to her new era( another stage of her life)
    [版主回覆11/06/2012 14:51:36]Thanks! Yes, it's her new era arh ~

    回覆刪除
  4. 芝士餅開學啦!著起校服好醒目呀'
    [版主回覆11/06/2012 14:52:04]hehe..............一著o左校服即刻大個o左更多~

    回覆刪除
  5. N 班已經有咁多書要讀??? 同我地細個比, 真係深好多呀!!! 呢個世代 D 小朋友真係辛苦....
    [版主回覆11/06/2012 14:53:45]yes, 同我地細個比, 真係深好多呀..........postive貢睇, 佢o地係叻過我們細個果陣, 而且佢o地都唔知深o左貢多, 不過就辛苦晒我們作為父母囉 @@"

    回覆刪除
  6. 我個仔都係番呢間呀, 不過係太子嗰間 :) 佢地有好多故事書架, 當係學校教完之後都會俾番小朋友, 等家長可以係屋企同佢地睇番. 所以, 我屋企越黎越多書啦, 哈哈...
    其實我個仔都係超鍾意番學, 仲好鍾意班主任添, 所以我都爭扎緊K1幫唔幫佢轉校, 但又想可以入到一條龍, 咁就唔使煩啦...
    [版主回覆11/06/2012 14:55:44]Hihi 書友仔 umm, 多故事書都好呀, 我都想培養芝士餅閱讀興趣, 希望學校o既感染令佢愛上閱讀啦 (因屋企都多書但佢坐唔定睇呢)

    回覆刪除