2012年11月7日 星期三

Tempo卷紙新登場啦!

唔知大家最近有冇睇Tempo最新「外軟內韌」卷紙廣告未?

又唔知大家又like唔like果位Perfect Man 呢  ?!

不得不讚Tempo marketing o既同事, 每次出o既廣告都好有回響, 之前果位電車男, 救生員等都真的好好睇好好笑

其實除了廣告出位, Tempo 本身o既quality都好好用, 而我就是它的支持者!

打從袋裝紙巾, 到早兩三年前推出o既盒裝紙巾, 一用o左我覺得真的返唔到轉頭 (or 即時轉Tempo會)

因為Tempo o既紙質的確優質, 係堅韌得來又會鍚住我們o既肌膚, 唔會好似草紙貢硬, 又唔會一遇水就爛到一pat pat, 而且更加冇果d螢光粉同乜乜物物

嘻嘻, 都係下刪100字o既讚美說話..................

我估如果你o地係用開o既一定認同我貢講, 未用過呢(會唔會呀) 就真的可以try下feel下

係...........雖然佢係比藥房o既什o麥牌 or 其他local 牌子貴, 不過我覺得值回票價

好似我以前用藥房什o麥牌o既盒裝紙巾, 每次一定要用兩三張先抹到o野 (如果對手濕又會爛到一pat pat)

但Tempo真的可以做到一take過, 一張就ok...........所以計落條數都真的係返到!

e............我講緊o既o野又好似離晒題

事緣係當我見到Tempo新出o既廣告, 我已經同99講話不如用完我們手頭上皇X o既stock就買來try try

因為我們都係Tempo o既支持者

點知就係呢個時候收到PR小姐o既邀請, 問有冇興趣體驗一下全新Tempo「外軟內韌」卷紙

呵呵呵, Tempo 真的最啱我feel

所以我9秒9回了PR小姐  因為自己一心都打算買來試的ma

另外, 我仲問埋PR小姐點解最近買唔到天堂鳥圖案的袋裝紙巾, 因為我最近係藥房同超市都買唔到...............點知原來係限量版, e家已經冇出了

Any肥, 好快就收到PR小姐送來的體驗套裝

嘩..................好 ~ 大 ~ 份 ~ 呢!!




除了送了兩札卷紙外 (一札係純白原味同印花蘋果木香)



另外仲送了一個心心禮盒, 好令呀!!!



個心心禮盒入面分別有兩卷純白原味同印花蘋果木香的卷紙, 另外仲有好多好多由卷紙摺疊而成的心心

淨係拎起d心心上手都feel到d紙質的確「外軟內韌」




同埋18吋豆豆梳化..............你o地睇, 芝士餅一見到豆豆梳化就要玩啦~





原來今次Tempo出卷紙係首創「三層軟韌糅合技術」, 三層o既卷紙用上兩種不同物料, 令上下層柔滑, 中間堅韌



唔睇資料都唔知原來Tempo卷紙係歐洲原紙製造, 品質有保證呢




而且仲通過埋皮膚科測驗, 我都安心同有信心俾芝士餅用啊!!

因為戒片中的芝士餅, 有時失驚冇神要去洗手間wee wee, 貢我都可以用Tempo卷紙抹一抹先啊~

由於心心禮盒入面有兩卷散裝, 所以我們第一時間拎來用

先用印花蘋果木香



平時袋裝紙巾我就唔太愛蘋果木香味 (我只愛薄荷同冇味)

但卷紙呢.............放在洗手間就感覺非常良好

佢厚身過我們之前用另一品牌的卷紙, 而且e家我們可以用多大半日到啊 (以往我們平均兩三日一卷)

辦大小事後都feel so good, 完全感覺到Tempo一貫宗旨: 堅韌得來又鍚住肌膚

之後再用埋純白原味, 其實佢都有暗暗的印花嫁

暫時我見吉之島特價賣$39.9一札, 百佳冇特價就$42  藥房就$37 (我們一向係藥房買另一品牌都要$36)

所以我覺得價錢對我來講都係差不多呢

經過同家人商討後, 我們已經決定來緊轉會用.................

................

......

.

Tempo 印花蘋果木香的卷紙啦!!!

**************************************************************************************************

另外, 唔知大家有冇興趣拎呢個Tempo限量版18吋豆豆梳化返屋企呢?



只要你們Like Tempo Facebook 粉絲專頁, 搵妳身邊另一半或者朋友化身成Perfect Man, 參與「剛柔男大募集」網上遊戲就有機會贏取啦



如果你o地仲未睇Tempo最新o既「外軟內韌」卷紙廣告, 你們都可以上Tempo Facebook 粉絲專頁就就睇到45秒o既愛情故事啦

另外上Tempo Facebook 粉絲專頁仲有更多絕密曝光片段同埋參加問答遊戲拎卷紙啊~~~~

https://www.facebook.com/#!/Tempo.hk

3 則留言:

  1. *♡♡小肥豬♡♡*2012年11月7日 下午6:56

    豆豆梳化好得意呀~
    [*♡♡小肥豬♡♡*回覆11/09/2012 10:26:46]我都想要呀....希望玩左個FB GAME可以抽到啦(機會都幾細...哈哈哈)~
    [版主回覆11/09/2012 10:09:13]係啊, 可以成個人坐下去, 但芝士餅驚驚呢~
    [版主回覆11/09/2012 10:09:09]係啊, 可以成個人坐上去呢~

    回覆刪除
  2. 個豆豆梳化好得意呀!
    [版主回覆11/09/2012 10:10:04]係啊, 可以成個人坐上去, 但芝士餅唔肯呢~

    回覆刪除
  3. 我地都係佢地粉絲.

    回覆刪除