2012年11月16日 星期五

怪獸媽咪攞來煩

芝士餅上星期六 (2012.11.10) in 其中一間區內心儀學校收到上午班offer啦

呢間學校係我們由之前未申請考N班已經喜歡的

因為.............有學券, 課程唔太淺 (好變態的媽媽喔), 以往紀錄去我們超心儀o既小學比率比較高 (超心儀o既小學有9成可上第一志願中學)

所以.............由N班開始我們已經好想入, 可惜N班當時話唔收細B, 做o左waiting我由9月打電話問有冇插班都係冇消息

其實呢間幼稚園只是我們區內出名的, 同其他區外人講, 可能冇人識 (反而芝士餅e家讀果間仲多人識)

我們喜歡只因它往績告訴我們可以超心儀o既小學比率比較高

而我們超心儀o既小學也只是區內出名, 同出名谷.............仲谷到有小朋友跳樓!!! 

加上國教事件之後 (呢間小學有機會染紅), 老公就成日哦我係唔係真的想貢谷個囡

講真, 你問我, 任何時候我都只係想芝士餅身體健康, 快樂開心

我唔係要芝士餅做人中龍............我覺得做人永遠係中間位置就至開心~

只是別人的故事告訴我, 如果一開始係happy school返學, 上o左小學就會unhappy, 好辛苦去pick up

與其係貢, 我覺得倒不如一開始就慣o左係谷谷地o既環境學習, 小朋友就會易好多適應

而且我自己成日都覺有d壓力下成長, 才會谷到個小宁宙出來 (一個人太冇壓力可能會太hea.............hehe, 呢個係我個人理論, 不喜勿插)

由於我係災難小姐 x 怪獸家長o既cross over, 早排又開始擔心往績唔等於現況o既道理

而且如果可以上到d一條龍o既學校, 我3年後就唔水再頭痕過, 個profile亦都會靚正好多 (好一個噓榮媽媽 )

所以當日我恨到流口水o既學校e家收到offer, 我o既開心程度又冇貢大開心...........之不過個心就定好多 ~

你睇...........你睇..............我係幾貢怪獸, 幾貢衰格!!!!

就係因為我o既seafood, 老公已經成日話我係怪獸媽咪

佢覺得芝士餅e家呢間N校已經好好

如果我們怕學費太貴負擔不來, 就只需報E家呢間獲K1 offer o既已經good enough, 其他學校根本唔水報, 而我亦都唔水因此而煩

呀仔更加怕我報果d太有名o既名校, 怕有太多有$人係樹讀個channel會唔啱

其實有時我都好欣賞我的呀Q老公

或許我真的太seafood太law-lei-jean

有時我們家長心儀o既學校究竟係唔係真的啱自己o既小朋友呢?! 

可能我一心想餅入o既龍校, 餅一d都唔開心又點算?!

老公話唔好特別強求, 做o左自己能力可以做的就算了

一切還看個天的安排吧!

而我, 亦都要感恩e家有的offer ~~~~~

3 則留言:

  1. 我都係一個SEAFOOD媽媽,之前又係好恨入呢間。。但而家收左am offer,又好似唔係想像中咁開心。而家有另一家係灣仔都收左,又係am offer,又心思思想去,而家都唔知點~
    [版主回覆11/20/2012 09:17:47]灣仔果間只收下午waiting咋, 不過就算收, 我同老公都會揀e家呢間..........之前報灣仔呢間都只係玩o下, interview完間學校比我想像中一般, 雖然e家呢間個校舍都唔係特別好, 不過佢始終有track record (d 天書or所謂教育專家都有讚), 所以多數go for 呢間~

    回覆刪除
  2. 我係龍年bb,係時候計劃一下

    回覆刪除
  3. 死啦, 我依家已經好擔心! 究竟咩學校係又適合個小朋友又滿足到我地家長既虛榮心lei?

    回覆刪除