2012年11月29日 星期四

放大假做FTM

由琴日開始,一連11日的大假正式展開(sigh......這是公司policy要我們每年compulsory 放十個工作天!)

老公轉新工未有假放住

想同家姐姐去韓國咩,機票又full晒(因我太rush決定了)

其實原先我plan係11月頭放大假陪餅返學的

但臨尾轉校,冇得陪上堂

加上公司又好多人放假,放假又要左夾同事右夾做reportssss日子

得番e家呢個雞肋時段。。。

由於我兩年冇坐過飛機,去唔成韓國都想求其去下台北/BBK (去年放大假就用來train初到埗的工人姐姐同裝修餅間房)

不過。。。

e家做咗人呀媽,好多嘢要顧及,亦都唔想亂洗錢(因我最近敗了好多fb代購)

唯有專心做個FTM吧!

我一向敬重FTM,佢哋真的好堅。。。我琴日做了一天,d時間好似倒水貢(我仲已經有姐姐幫手)

自己只是填下幼稚園表格、買下餸、接送芝士餅返學放學再陪玩幾粒鐘已經出晒煙

不過,來緊呢幾日,我要好好利用湊咗餅返學之後的三粒鐘做哨街精先,呵呵呵~~~~~

2 則留言: