2012年9月17日 星期一

封鎖

激屎人啦!激屎人啦!

公司dIT佬又block了Y!Blog 

早排我可以係公司loginY! Blog打post同埋去各位樹留言,只係唔可以post相(所以你見我之前出post率同回應率都多番)

上個星期開始, 我又 login唔到, e家只可睇但唔可以打post同埋留言

激屎人啦!激屎人啦!

嘻嘻, 講真我都知係公司寫blog唔做o野係唔啱o既………個個老闆都唔想員工貢偷懶啦

不過, 有時係公司腦便秘, 打o下blog, 探o下大家收o下料又真的開心好多

而且我返到屋企真係冇時間冇心機同冇精神再打o野 

嗚嗚嗚, 剛剛先burn番寫blog份心機, 又俾人打沉…………

不過其實呢個都唔係可以係公司做私人o野o既籍口, e家不斷叫自己工作時工作, 55555做晒o野先返屋企搞

Umm, 又或者係個天要考驗下我, 睇下唔可以係公司偷懶之下仲可唔可以堅持為芝士餅留下一點一滴同埋好好整理自己o既time management

Sigh……….講開又講, 我d time management真係好差, 搞到d o野成日都做到天一半地一半, 爛晒尾

好似來緊芝士餅返pg d schedule, 又pack又趕貢, 真係冇眼睇


沒有留言:

張貼留言