2012年9月6日 星期四

我愛抱抱, 唔要泡泡之RENEW BB抗菌洗衣粉

之前睇笨B媽媽個blog, 認識o左呢隻牌子o既洗衣粉, 當時我仲好想參加佢個讀者優
惠, 免費索取佢o既產品試用tim (嘻嘻, 身為C9 o既我當然好愛d免費乜乜同物物啦)

不過, 如果d產品試用係for小朋友o既, 我就會特別小心, 都唔會因為唔水$$而乜都去
試o既 (都有d底線嫁!)

我最想試用o既原因係佢話得到 SGS 認可, 可以99.9% 殺菌、除塵蟎同無化學物質,
聽落真係好適合bb同小朋友用啊 ~

可惜, 我呢個懶鬼媽媽, 過o左 deadline都冇舉手留言………

估唔到, 早係上星期居然收到有關marketing o既邀請, 問我有冇興趣試用, 呵呵呵  ~

好快就收到佢o地o既產品啦, thanks



有呢款「BB抗菌洗衣粉」, 亦係我今次至主力想試o既product

根據資料, RENEW o既product 成份天然, 無螢光增白劑、 含氯殺菌劑、香精、磷、
酶及石化等的有害物質, 所以無泡無味, 但又可以有高強力潔淨能力,分解多種
頑漬污垢,紅酒漬、咖啡漬等



同埋獲SGS認證有效消滅99.9%細菌,包括大腸桿菌、金黃葡萄球菌及白念珠菌,
原來仲好環保, 洗完o既水仲可灌溉農作物,而不會污染水源呢~



我家芝士餅一向用開另外一隻bb專用o既洗衣液……….而我用佢o既原因係: 香!

有好香o既bb 味!!! 但近呢半年, 我發覺芝士餅d衫洗完唔夠潔白, 特別係d白色衫, 新
買返來洗完都唔覺光鮮……….

原先我以為係我o地部洗衣機o既問題, 既買了洗衣機清洗劑, 又叫工人姐姐以後d白
色衫用手洗, 情況都冇乜好大improvement, 所以我咪要成日買家居服俾隻臭餅更換


所以我更心cc想試下呢個新product



試完第一次, e………d衫真係好似增白o左d (定心裡因素呢?! 放心, 我會繼續試, 真
係有成效, 我再出post報導)

跟住我自己又試下手洗芝士餅件飯衣 (因佢整到好dirty, 要立即處理)

由於佢係紅色包包超人, 我又睇唔出係唔係白o左, 不過過水真的好容易, 之前很多時
候用有泡沫的洗衣粉及洗衣液手洗過後,我會發覺對手要清洗一段時間才可完全洗
乾淨,唔係就好似 “滑san san”貢, 原來呢d就係洗滌劑所造成的殘餘物, 如果不能完
全洗淨, 即係好多化學物質留係件衫到……….

貢bb又繼續著……….噢 ~



另外, 佢o地仲有俾呢隻「蔬果清洗劑」我試………..我成日食蘋果都想連皮食, 但又
怕果d農藥, 果蠟同其他化學物質, 呢個清洗劑殺菌率高達99.9%, 貢d蔬果能夠安心
食用啊!

而且佢呢款product可以清洗各類肉類同海鮮, 仲可以清洗魚缸呢!



最後, 大會仲送呢款「孕婦專用洗衣粉」俾我…………well, 我暫時唔啱用住

佢個expiry date 到2015年, 貢睇o下我expiry date 之前仲用唔用得著啦 , 唔係就送俾朋
友了 

因為女性懷孕期間都易受細菌感染, 所以用能夠去除有害細菌o既洗衣粉, 對自己同
肚入面個bb都安全d啊~



Renew total 有5款家用product, 係9月1日已正式在荷花集團上架啦 ~

大家想了解多d資料, 可以去佢o地個website http://www.renew-cleansing.com , 果樹仲有d短片可以睇佢洗衣粉o既效力啊!

當然仲有fb o既 fans page www.facebook.com/renewhk 啦 ~

Be honest, 我暫時只用o左RENEW o既洗衣粉3次, 暫時o既用後感都叫ok, 當然一次
半次未必可以成為係overall comments, 我仲會繼續用, 如果效果都keep住好, 我會再
出多篇post 講多d……….因為佢個concept, 有機, 天然, 環保, 殺菌我都buy, 只係要再
驗證多一點呢 ~

Last but not least, 多謝有關方面o既介紹同邀請












2 則留言:

  1. 我對BB抗菌洗衣粉有興趣 , 孕婦專用就真係留返比你了.
    [版主回覆09/07/2012 04:13:00]hehehe, so far 用後感覺良好! 你得閒可以去荷花睇睇啊~

    回覆刪除
  2. 幸福小女人- Diana2012年9月10日 凌晨1:24

    我都想試下呢隻,記得好用話過我知
    [版主回覆09/11/2012 06:38:54]好啊, 我再試多幾次話你知~~~

    回覆刪除