2012年9月21日 星期五

搞唔搞好?!

呢幾日又seafood



諗緊好唔好同芝士餅攪兩歲生日會  



有時覺得唔應該貢縱個小朋友



但又想想o地佢可以同多d朋友仔聯誼下, 有個紀念

老媽同家姐姐就覺得芝士餅貢細個都唔知自已做乜係唔需要整呢整路 (只是我呢個媽媽seafood)



問老公咩, 佢就係話我搞同唔搞佢都支持我 (頂!)

自己又覺得芝士餅仲細唔大合適係老麥搞



原先想去迪迪尼book間房一家3口慶祝啦, 點知要成5千蚊!!!!!!!!!!!!!



再睇下d baby gym派對套餐啦, 唔水自己煩, 又有導師, 設施又好, 不過又係真的好很貴!



另外其他搞party o package都唔平



其實好多décor o野都可以係淘寶寶淘到 or DIY 就可以平好多好多



之但係就要費神同時間



的確, 針冇兩頭利……



我又再無無謂謂煩呢d無謂o野啦!  x


3 則留言:

  1. 我上年同孖寶攪一歲生日會 , 已經係自助餐諗住唔煩 , 點知來來下成百幾人係個餐廳度(已經係包埸) , 但仍然好似好亂咁 , 本來諗住唔攪但上個月又心心思走去搵場 , 最終都係攪但唔請咁多人 , 只請同年FD底既小朋友 , 親戚都唔請. 希望今年輕鬆D , 但今年要自己整野食.
    [版主回覆09/24/2012 07:28:49]我又唔想extra 俾$$$$ book party 姐姐, 但又怕場面混亂~

    回覆刪除
  2. can it hold the party at a club house? It normally has a play room and a dining room.
    [版主回覆09/24/2012 07:33:54]sigh.............i wanna to hold @ club house but my estate dun hv arh, even my friends in hk side dun hv club house ~.~

    回覆刪除
  3. 攪啦,我睇番我2歲d生日相都好開心呀!
    [版主回覆09/24/2012 07:34:22]still thinking

    回覆刪除