2012年9月14日 星期五

[she mom.com 產品試用] Potette Plus 三用摺合便攜廁所

之前睇其他blog 媽o既blog,知道可以去she mom.com樹登記成為mama panel o既試用大使, 等準媽媽 or 媽媽們可以親身體驗各種城中最熱門、最時尚的產品,並與其他媽媽分享, 我見產品除了同bb有關之外, 仲可能係媽媽扮靚, 修身或者家居用品等等……

o既然自己都寫開blog同大家分享o下唔同o既o野, e家有免費試用, 身為C9 o既我, 當然5555去登記啦 ~

之後我間唔中都收到佢o地o既email, 講述來緊o既月份會做邊幾隻 (通常係3隻) o既產品試用, 有興趣o既話就send email 回覆等抽籤

我之前都send過3次去, 但抽唔到……..有d products可能自已又冇乜興趣, 所以就冇舉手 (btw, 我覺得呢個制度幾好, 因為可以令到真係想試o既用家俾d由衷o既comments出來)

今次我終於抽到做mama panel o既試用大使, 好高興啊 !

而且今次o既試用產品正正係我之前都想團購買o既摺合便攜廁所呀 !! (之前想團購但賣晒買唔到)



其實一直都想買個便攜廁所, 有時囡囡出街話poo poo, 去到d 洗手間, 就算自己抹乾淨, 但總覺得好o左, 個心都覺得唔太衛生, 如果有個便攜廁所, 就可以鋪平架在外面任何的馬桶座上面,感覺上安心好多~



而好多時最worseo既情況係一時之間都唔知係邊搵個廁所,貢如果有個摺合式的便攜廁所就方便攜帶同解決到廁所衛生o既問題呢! 因為PotettePlus 呢個摺合便攜廁所可以配合埋專用的PotettePlus防漏吸濕袋(每個廁所附送專用防漏吸濕袋3個),係搵唔到廁所時,就可以立起來鋪個塑膠袋讓BB坐在上面解決大小便的問題,用完即棄,外出或者去旅行就至有用啊!!  佢仲包埋個專用索袋仔, 出街拎都方便好多~







除o左出街用,呢個便攜廁所可放在家用的大人廁所上,作為訓練廁所用途,買完都唔會浪費喎!  

唔怪得呢款產品榮獲多項獎項,e.g. Mother & Baby Best Travel Product, Practical Parenting, etc.
雖然呢款便攜廁所係可以摺合, 但摺完個size都唔叫細, 有時出成日街再帶埋佢都幾係o野, 不過如果去旅行 or有車仔o (or even 揸車) 既話, 擺係到以備不時之需又真的好好啊 !

沒有留言:

張貼留言