2012年9月24日 星期一

再戰K1

早幾日係fb post status 問各位意見



究竟上午班屋企樓下間幼稚園好還是下午班有丁點名氣o既幼稚園好 [: 兩間都冇學券的]



各位o既意見有所不同



有的認為上午班好



有的認為近好



有的又認為有丁點名氣好



Well……..我到呢一刻仲未好firm實自己個答案



不過……..我自己就tend to 上午班屋企樓下果間

但呀仔同我持different point of view, 激屎 !!!!!  (我們雙方仲未傾掂數)



因為……兩間都唔係我ofirst choice



所以……就算讀是但一間, 我今年都會再戰K1




上星期已經有家課要做啦


真的喜歡online application



填呢d form 又要手字寫靚靚, 又唔想寫錯字用塗改帶



又要預備信封, , 出世紙, 針卡……….真的嘔血



不過同意有位媽媽話, form已經好easy, 來緊interview先至最嘔血



所以填緊果下我又諗……….如果芝士餅一路都讀屋企樓下果間咪免 煩囉



所有o既煩惱都好似係我自尋 “seafood”



煩人……煩人……煩惱自尋!!!!


3 則留言:

  1. 我哋都開始再戰k1 啦,又填表又影印又寫信封又寄,真係幾多admin work!不過真係interview 先係最頭痛!我都係抱住陪跑的心情去prepare!
    [版主回覆09/26/2012 06:45:34]yes, d admin work 都令我

    回覆刪除
  2. 我個女黎緊開始 IN NURSERY, 我真係覺得好大壓力....聽到其他家長話起碼要報 8-10 間, 我聽到真係好驚呀!! 我諗住幫個女報 4 間已經好勁喇!!! 點知原來自己咁水皮....
    尋日第一日返 CPDA, 諗住問下老師意見啦!! 點知俾佢話我個女唔識坐定定, INTERVIEW 會比人蝕底, 又話我個女唔夠 SOCIAL, 最好要學識自動同其他人 SAY HELLO 同 GOODBYE, 唉....我真係好慌....我個女又唔係好肯講野 (睇心情果隻), 真係 INTERVIEW 都唔知點算.....
    [版主回覆09/26/2012 06:54:40]我當年都報o左7~8間呀, 因芝士餅係細b, 好多都唔收 (只做waiting), 不過後來有人收o左我們有d都冇去in了~ umm, 我又覺n班interview未貢要求高 (除非名校啦), 當然做到就好, 做唔到都唔水太擔心住, 小朋友差兩三個月o既表現已經好唔同, 可以你囡囡interview時已有所改善呢~

    回覆刪除
  3. 今年真係再戰K1呀, 不過MIMI 十二月出世, 輸哂條起跑線, 應該陪跑多, 所以今年無太大期望, 唯有今年唔得, 下午又再戰囉....-_-.
    [版主回覆10/04/2012 11:21:19]如果做大B就一定sure win啊~

    回覆刪除