2012年9月19日 星期三

敗物@Sony NEX5N

我呢排敗o左好多o野

唔單止買俾芝士餅, 自己都敗了不少 (當然轉季, 餅都有好多收穫啦)

最近係fb多o左好多外國代購...........我真係~~~中~~~晒~~~毒!!!

特別係睇完香港個價錢就更覺吸引

除o左衫同爆谷 (hehehe, 我又訂多了一round啦)之外, 仲有以下呢件玩具:



嘻嘻, 睇親靚媽同甜甜d相真係忍不住

簡簡單單auto已可以前清後鬆

e家又平o左d (我雙鏡kit set 唔水$6千)

而且1秒10連拍, 聽到d聲都令人覺得爽!!!!!

o既然同老公去唔成trip (因佢要返新工), 激鬼氣O既我就將佢$$$轉移敗物吧  

另一樣未敗而心癢癢o既係.................P仔麵包機 

唔知我最終會唔會敗呢............

同場加影, 5拍下的芝士餅:













1 則留言:

  1. 我又係想買麵包機 lor!! 睇左好耐都唔能夠立下心買左佢, 就係怕自己 3 分鐘熱度, 而且要好似人地整咁多唔同款式嘅包, 係要花好多時間去 practice, 又要買定相關材料, 放得耐又唔好, 買得少又唔抵, 唔通一日到黑都整白麵包咩.....屋企又冇地方擺, 一諗起如果要整包包, 又要將部機抬出抬入咁! 咩熱情都冷卻呀!!! (我見係 e-shop 果部 $4xx 又有 12 個 function, 真係週身痕呀!!)
    [版主回覆09/20/2012 07:24:58]Exactly exactly!!!!! 其實幾年前我都有部cheap cheap 麵包機, 正正玩o左一陣子就入了冷宮..........e家又心cc係因為隻餅愛吃包 (me too), 但又怕冇耐性同時間, 唔玩買o左貢多o野又浪費

    回覆刪除