2012年9月7日 星期五

面試班

上兩個星期開始, 芝士餅開始上CPDA o既面試班 (第一堂係聽講座送的.............HEHE, C9偷鼓油唔見雞又一例子 )

其實.............

以前, 我覺得上呢D班太怪獸  (可能你o地e家都覺我係)

不過, 如果你係細b媽, 經歷過去年搵學校o既 x

可能, 你會明我一點 ~

當然, 我完全認同唔一定要上呢d班o既小朋友 (or even 細b), 都可以有能力入到心儀o既K, 而且上o左又一定冇保證 ~

只是, 我份人又蛇又8又想周圍睇下又乜乜77, 所以又走去俾$$$$$囉





沒有留言:

張貼留言