2012年10月5日 星期五

芝士餅的中秋節@2012

一連幾日假期, 我們日日都帶餅出街



佢當然好開心 (我晚晚臨訓會同佢recap一下今日做過d, 佢有乜好同唔好, 所以會問佢當日開唔開心, 佢會好大力點頭話開心)



只係我就好很攰………..自己間房同d功課 (新一批application form) 都未做



Anyway, 餅快樂所以我快樂!!



, 55555 recap 一下今個中秋節先!



上年芝士餅拎住燈籠都唔知係乜



今年就好好多了………….屋苑一早吊o左好多燈籠出來, 佢每次見到都同我講: 燈籠啊!



係屋企又會指住d月餅叫



加上上pg又有用中秋節做主題, 所以今年佢對中秋節都叫做有d d concept (下面個燈籠係芝士餅自家製啊)





中秋正日下午我們家約了靚媽一家去鯉景灣食個late lunch做下節 (原先想去赤柱, 仲想叫茄媽一家, 可惜大家夾唔到時間)





每次見到妹妹, 我同呀仔都好肉緊…………..特別係佢肥美的脾脾







食完我們再去公園玩玩, 吹下bubbles



兩位小朋友已經好開心…………….快樂對他們來講就是如此這般簡 單!!!!!








可惜我們要趕住去CPDAmock interview, 所以又要同靚媽一家say goodbye!


玩完mock interview之後, 老公話一家3口自己做節都想食好少少 (雖然6299係迎月日已做節)



所以去了Jusco買牛扒同壽司刺身返屋企整 (夠快ma)



見到有隻澳洲和牛$3x/塊貢平, 買了返屋企煎…………….不過唔太ok, 冇乜牛味



而另外一pack九州和牛就好好味!





食飽飽, 隻臭餅又nap o左一陣之後



我們就向維園進發! Yeah,去花燈會呀………我都係第一次去呢~



係門口見到好多人貢都擔心帶埋芝士餅入場會唔會唔太好



好彩入到去又唔叫好多人……….d人大部份集中係樹睇火龍, 我們怕煙就冇行過去



D花燈好大好靚呀……….可惜我唔記得帶新相機個閃光燈, 所以影出來好暗



芝士餅第一次見到貢多貢大o既燈籠





佢睇到眼定定



回家途中不斷同我們講: 好多好多波波燈籠, 好靚呀!



到臨訓同第二朝起身仲講………….睇來佢印象深刻呢!!!


1 則留言:

  1. 難得有4日假喎! 我地都日日帶阿囡去唔同地方同唔同人玩, 大家都玩到好不過好開心囉!

    回覆刪除