2012年10月8日 星期一

兩歲馬戲生日會

Yeah 踏入十月, 芝士餅好忙貢出席不同人樹/單位搞的生日會

之前我咪seafood左諗右諗幫唔幫餅搞生日會o既.........

.......

e家o既結論係: 唔搞

嘻嘻, 我自己知自己樹, 我份人太懶太懶了

原先book了一個平平地o既mutli-function room o既, 但果樹真的百冇~

貢如果想搞, 好多o野都要自己去訂/去整

但我真的冇太多時間去格價 / research / 淘寶 (有時間都拎o左去教芝士餅認顏色啦.........sigh, 呢個point又可以出篇post)

另一方面, seafood G 又會想整得好好睇睇, 個個都開開心心

o既然貢矛盾, 都係唔搞免煩又免順得哥情失嫂意

好, 國慶日先來第一個十月生日會~

係點心老師搞的《兩歲馬戲生日會》





呢個係收費活動

之前都15-16去唔去, 因為今次都收得幾貴 (2A1B要$5XX)

去到last minute, 由於自己都唔搞生日會, 同老公傾完都係go go go

可能今次場地好o左同食步飛啦, 所以收貴o左

今次係CWB o既紀律部隊體育及康樂會舉行, 場地的確好大o下

而且仲請o左小丑表演 (相信呢點至貴)

well, 一去到我家呀仔先去醫肚

我就陪餅係波波池玩, 仲見到d老友記






跟住我都求其食o左d o野 (唔記得影相.......umm, 同出面d步飛當然冇得比, 不過味道都可以)

今次大會主題係馬戲團, 本身dress code都係馬戲團

不過我冇呢d衫, end up 都係著我o既至愛親子tee





之後小丑來了扭波波, 當我一個箭步帶餅去排隊之際..............

隻臭豬餅居然怕小丑, 仲係樹



一路都話要走呀走呀!

當然, 我呢d C9, 俾o左$$$唔玩完都唔走啦, 而且唔想"就"佢 (更可況小丑只會令大家帶來歡樂, 又唔會傷害佢), 所以我o地唯有用第二d o野引下佢

之後小丑同大家玩魔術同遊戲





我o地先帶餅遠望, 之後人家一講"ma-li-ma-li-hom", 佢好似magic貢著迷 (因之前聽過佢堂家姐講過)

於是我們就用呢個magic word 引餅, 結果成功令佢開心番, yeah!



跟住大家又一齊食o下蛋糕, 吹o下candle





你o地睇, 隻臭豬餅仲認得去搵餅乾食





之後同幾位相熟媽媽影下相, 吹下水, 幾個小朋友玩下快樂o既時光又完結啦!


1 則留言:

  1. 阿女d餅好靚 你好識幫佢打扮 成日都好 smart
    [版主回覆10/11/2012 11:02:01]iya............多謝讚賞

    回覆刪除