2012年10月31日 星期三

兩歲小型生日會

2012.10.23 (星期二)

呢日公眾假期, 又係B聚的時候~

今日又參加10月生日會啦

係一位媽媽發起搞的小型生日會, around 十幾個family

我自己覺得搞呢d BB聚會, 呢個人數係至perfect

太多人又難控制, 呢個人數氣氛非常好~

地點係某屋苑club house (有o左小朋友就發覺有club house o既好處, 好似呢d BB聚會/生日會, book 呢d地方唔太貴但又空間夠, 仲可以去埋playroom tim )

我們早到少少幫幫手set 場 (雖然都有夾$$, 但人家一位媽媽負責之前的preperation已經非常好啦, 幫到幾多就幾多)



搞手媽媽淘了好多波波, so nice ~



另外又淘了相片banner (hehe, 我自己都有淘來俾餅)



叫了d到會



各位媽媽唱下水, 影下相..............今次見面o既話題當然離不開N班同interview啦

小朋友跑來跑去已經開心





搞手媽媽仲安排了小指畫時間, so nice............老公話芝士餅見set枱o既時間已經企定定想玩





之後當場又係大合唱時間啦, 個蛋糕好令啊~~~~



芝士餅今天又見到佢buddy伯納仔, 兩個一見面就又hug又錫, so sweet



走o既時間芝士餅仲話要跟EE同伯納返屋企 (omg, 你老公XA會唔會唔膠興呢)

在此希望所有1010小朋友生日快樂, 身體健康, 今年個個都搵到心儀的K1, YEAH!!!!!

1 則留言:

  1. 芝士餅同孖寶一樣去生日會去到唔知參加邊個生日會.
    [版主回覆11/02/2012 10:40:02]wakkakaakka, 計計o下芝士餅都去了6個生日會了, 開心!!!!!!

    回覆刪除