2012年10月4日 星期四

Cheesecake@Kidville Station

話說9月初係Kidville 去完佢o既試堂同Grand Opening Party之後, 我們幫芝士餅揀oRockin’Railroad繼續上



可惜佢之後腸胃炎, 搞到連續兩個星期都上唔到



上星期, 芝士餅終於可以去上堂啦!





原先我見芝士餅上Big Muscle Builders好開心, cc都想揀呢個, 又諗住同佢放下電



點知我家Monkey cakegym room 玩完單槓後, 成日係屋企搵張餐枱吊起自己



為免佢將上完Big Muscle Builders oo野帶返來屋企 (人家Kidville 有導師同安全ofacilities, 但我o地屋企冇呢)



所以end up 我都係揀了Rockin’Railroad俾芝士餅



因為好難得上堂有live band伴奏 (包括鼓手、琴師、結他手及主音)



導師會帶領小朋友去唔同的音樂站頭, 透過不同的音樂主題及作品欣賞,玩樂不同的音樂樂器,學習拍子、 韻律、聲音鑑識同認識生字呢



od歌有d係我們都熟識o既兒歌, 另外有d歌曲雖然未聽過, 但我自己覺得好好聽 (d melody 冇貢bb)



基本上上堂零warm up o既芝士餅, 居然初頭有d扭有d



點解?!



因為未上Rockin’ Railroad之前佢過o左去Big Muscle Room玩緊 (以後都係上完Rockin’Railroad先俾佢過去玩)



玩玩下突然被我們叫走…………所以咪唔膠興囉!



不過上o左一陣, o左陣音樂就hyper



臨尾bubble time 仲開心到呢



希望來緊芝士餅繼續開開心心同導師們jam 歌啦 ~



BTW, 雖然我們冇報到Big Muscle Builder, 不過芝士餅上完堂都可以去Big Muscle Room玩陣 (Kidville ostaff真好人)



另外joinKidville就可以成為佢oo既銀禧會員 (o地仲有提供金禧、白金及鑽石級會員的升級選擇)



KIDVILLE每天都set od PLAYSPACE時間,而會員就可以可以憑PLAYSPACE 門票入場玩



所以來緊啱時間我都可以帶芝士餅去佢個Big Muscle Room放放電呀


1 則留言:

  1. 幸福小女人- Diana2012年10月4日 中午12:25

    最衰夾唔到時間, 否則可以等承熹都餅餅一齊玩多啲! 上次去公園, 承熹開始有主動少少, 佢想拖餅餅, 但最後都係唔敢, 哈~
    [版主回覆10/08/2012 09:34:03]yes yes yes, 要XA同餅玩多D, 培養多D感情^^

    回覆刪除