2012年10月17日 星期三

孖寶生日會

2012.10.07 (星期日)

嘻嘻........... 唔知點解就算呢期寫密o左, 仍然有大量blog脫期

所以從來都唔敢promise一日一post , 以免我成日甩大牙

well.............還是55555報導上上星期天的生日會~

呢日我們一家3口出席了孖寶的生日會啊~

話明孖寶, 當然係孖寶兄弟

我生一件都湊到貢, 所以我更加配服生twins的媽媽 (當然3胞胎or4胞胎更甚啦, 所以係fb熱爆的四千金我也很敬配她們的爸媽喔)

認識孖寶媽當然係10月媽媽會啦!

不過我們起初不算好熟悉, 後來知道佢係網店shopping b 主持人, 之後同佢買o下o野, 又一齊訂o下logic dog呀爆谷呀就熟絡點 ( 不過, 一班媽媽圍傾, 通常都有好多話題)

好開心收到孖寶媽o既邀請啊~

雖然location對我們來講遠o左d, 不過呢個party 地方好好, 芝士餅也玩得好開心呢~

呢樹係專搞partyo既地方, 呢個影相backdrop係包埋嫁 (d 波波就孖寶媽預備o既)



個場分o左兩區, 一邊食 (partyware 包的) ~



一邊玩...........有波波池



有tunnel爬



仲有充氣彈床.........芝士餅玩得好hyper呢~



呢架車芝士餅又係好like



成鬼日坐係到霸住晒



孖寶媽預備的食物......yummy ~



你睇...............芝士餅係樹"玩"珍寶珠............佢唔食, 只玩插來插去



大會提供party姐姐, 扭完波波玩印水紙..........估唔到成班兩歲B都貢like ~



芝士餅幾欣賞..............自我陶醉中~





之後仲印埋另外一隻手..............即刻扮乖坐定定等候



之後party姐姐安排集體遊戲時間, 大家circle time 唱o下歌~



跟住玩彩虹傘



再跟住玩london bridge, 又估唔到芝士餅肯一路都搭住前面位小朋友喎~



當然重頭戲就係同孖寶兄弟唱生日歌啦



你睇............芝士餅又跟住人吹蠟燭吹到幾肉緊~



之後仲收到主人家送的goodie bag同波波

臨走前芝士餅仲同孖寶媽講佢好開心呢 (走完又同我講bear bear 熊蛋糕)

係呢d party 場搞 party 真開心, 唔水煩, d o野又almost prepare好晒, 又有party 姐姐搞氣氛, 又已經有貢多設施俾小朋友玩...................不過, 個價錢當然幾貴啦 ~

所以, 我們這一家好多謝孖寶媽o既邀請啊~

係呢樹祝孖寶生日快樂, 身體健康, 天天開心, 兩兄弟同時入到心儀o既K1啦

2 則留言:

  1. 好正咁喎, 邊樹黎呀?
    [Stephanie回覆10/18/2012 09:53:07]我下年都會攪生日會, 今年遲左決定, 所以只會攪個小型既生日會, 出年就攪個大既~
    [Stephanie回覆10/18/2012 09:45:49]哈哈, 都幾啱我, 我媽住屯門呀~ ^^
    [版主回覆10/18/2012 09:44:24]Tuen Mun arh, quite far away for us ~

    回覆刪除
  2. 實在太多謝你咁遠都入來呀 ! 最緊要小朋友玩得開心 , 見到佢地既笑容真係咩都抵返晒.
    [版主回覆10/30/2012 15:24:27]yeah...........好多謝你o既邀請啊, 芝士餅真的玩得好開心呢~

    回覆刪除