2012年10月8日 星期一

23個月成長紀錄

2012.09.29 (星期六)

早陣子一連四天假期, 日日出街冷的我們, 差D忘記芝士餅已經23個月大了

來緊就足兩歲啦!



回望呢兩年, 又回望o下d相...............真的覺得時間過得好快好快!!!!

有時真係快到乜貢又兩年, 乜貢又幾個月...........而我, 仍然懷念芝士餅半歲的日子!!!!

哈, be honest...........我真的唔係一個好媽媽, 唔係一個盡責的媽媽!!!

所以...............如果e家俾我再揀, 我可能會揀唔生bb (雖則我係好喜歡同小朋友玩)

可能大家會好奇怪, 通常d媽媽生完仲想再生..........d母性her her貢聲湧晒出來.........但我居然貢唔正常, 哈!

因為...............我發覺自己真的好seafood

我覺得教同養小朋友係要附出200%的心機

想小朋友好, 自身的品德操守好緊要, 因為我們是小朋友的鏡子, 佢o地o既好同唔好, 我們責無旁貸

但...................自問自己又蛇wear又怪獸又乜又7, 同埋至衰就係懶, 衰戀戀風塵

知易行難........要我行返條正路真的好難, 我唔夠200%的力量去keep up

所以..............我經常有好大的壓力   x

呢個包袱我唔單止俾到自己, 仲俾埋自己個老公

有時見到其他BB o既叻o野, 我除了欣賞, 另一方面又會怪責自己同老公點解自己唔好好出力教好自己個囡

有時老公都會話我 .............佢話每個人總優點同缺點, 一個人無可能完美, 但我成日只想將所有優點放係個囡到, 唔單止個囡, even佢都好有壓力

ummm..............

其實我都明白他的道理, 只是...........

我是一條拉"行" 的橡筋

我是一個怪獸家長

我是一名正宗港女

我是..................

既然如此, 當初真的唔生還好, 貢就唔會教壞人

當然學靚媽話齋, 我已經洗濕o左個頭, 返唔到轉頭

而且有了餅, 除了以上矛盾, 我也真的好開心好開心 (hehe...........moody 媽媽發o下勞so jie )

所以為了芝士餅, 我還需努力!! 努力!! 再努力!!

wakakaka, 個成長報告又講到出公海tim



呢個月至唔開心就係芝士餅腸胃炎啦...........來來去去, 反反覆覆

end up 瘦晒  (瘦o左4lbs啊!!!!!)

佢唔c服又唔想教佢o野 (當然自己都擔心都唔願教啦), 所以interview應該要識o既o野好似退步晒貢

但其他d古靈精怪o野就catch up得好快

講o野又好o左好多..........好多時都講到同表達到自己

識講自己個名, 我同呀仔個名 + 自己幾多歲............

希望今個月可以同佢train up 多d啦, 因為到今時今日隻臭豬餅認color仲係好差

之前問親佢咩色都話yellow............之後老師叫我們每隻color教

好啦.............教完紅色, e家問咩色又話紅色, 真嘔血!!!!!

另外, 一向厭食o既臭餅今個月開始夜晚果餐都跟我們一齊食飯了 (午餐就食粥/粉/麵/烏冬/通粉)

戒片方面, 下晝唔用片, Wee Wee 都有over 70%成功率 (但如果玩得好hyper就會賴o左先出聲)

睇來來緊可以try下落街一陣都唔用片片先~

umm, 大小muscle都幾ok.............但太monkey太坐唔定啦

呢排又變返熱情餅啦, yeah!!!!!

天啊, 好想俾多d力量我, 等我唔好懶, 可以用心d再教好芝士餅啦!!!!!

1 則留言:

  1. 傻la, 唔好同其他人做比較!
    最重要係芝士餅開心咪得lor.
    加油呀~
    [版主回覆10/30/2012 15:48:49]yes, 至緊要身體健康, 天天開心^^

    回覆刪除