2012年10月6日 星期六

R頭

早幾日又要做家課

份application form 有兩頁, 第二頁有以下問題:



睇完即刻諗, 填報名表都問呢d

貢interview時仲會問咩呢

...........................

...........

......

..

.

.

.

.

.

原先諗住上o下網, 睇o下書去"抄考"一o下, 不過end up 都係靠自己 (因為我覺得貢係至由衷, even interview 時都唔水背誦, 係自己心想的)

諗o左幾日, draft o左個reply 如下:


(9) 我們希望孩子可以在優良的環境之下愉快地學習, 獲得多元化的發展; 並且透過學校與我們身為家長的配合, 使孩子建立良好的品德教育和語文能力, 並培育閱讀的興趣


 


(10) 我們會採取積極的態度與學校溝通和合作, 平日透過學生手冊和班主任電話溝通了解孩子在學校的學習情況, 並給予配合; 另外透過學校網頁了解學校最新消息和積極參與各樣不同類型的家長工作, 令大家有更多了解, 加強互動機會, 協助子孩子健康快樂地成長


 


(11) 身為父母, 我們必須以身作則, 由自己開始建立良好的品德, 使孩子有一個良好的學習對象; 另外我們也須要不斷學習, 透過閱讀和參與不同的家長活動, 與時並進, 加強親子關係, 建立一個以愛為首的快樂家庭. 除此之外, 我們當然也要培養孩子的自理能力和積極的人生觀, 使他們不會過份依賴.


 


(12) 最想了解學校的未來動向, 課程改革, 家長教師會各活動等

唔知大家點睇呢?!  多多指教



1 則留言:

  1. 你個reply 已經好好啦!其實都係答d 類似答案,表現到我們都𨶹心小孩子的發展又配合到學校的教育理念和方向。我個reply 簡短呀!
    [版主回覆10/08/2012 09:33:04]簡而精才更好呢! 我講o野太過婆婆了

    回覆刪除