2012年10月26日 星期五

芝士餅與契媽ssss生日會

2012.10.22 (星期二)

假期前夕, 芝士餅相約契媽們一齊食步飛提早慶生

先前打算如果芝士餅搞生日會就會請契媽們+朋友仔們+親友們一次過慶祝, 人多會熱鬧d ma

可惜..............

懶惰的媽媽鼓唔起勇氣去搞

end up 就全部變晒mini party

Any肥, 變相多o左d party 玩又唔係唔好o既 (呵呵呵, 自我補飛中~~~~~~)

原先傾o左d方案, e.g. :

book vip房打邊邊 (umm, 呢個好似得我們enjoy, 隻餅又唔食得)

去hollywood 食步飛 (可惜假日前分時段, 第一輪我們返工趕唔到, 第二輪食得10:30pm對芝士餅來講又太夜)

book 屋企附近o既Jumpin Gym (平日夜晚包場都係$500.........不過夜晚請唔到其他小朋友, 叫契媽們睇住芝士餅跑來跑去又好似好悶貢)

hehe.............end up 都係搵d family friendly o既地方食步飛

揀了我從未食過的Royal Garden, e家食步飛每人有大閘蟹食 (另外渣打卡有電視框.........連加一假期前夕收$470/位, 平日會平d同discount多d啊~)

好鬼無聊的媽媽, 之前係tb都訂o左丁丁decor (table stand 同 party hat) 叫做加添少少氣氛啦



另外又叫繼媽媽幫我買o左兩個balloons (餅like ma)



哇哈哈...........我呢d舉動真係嚇親d契媽們  

好...................講番隻臭豬餅先, 當日佢very nice (可能之前佢nap o左兩粒鐘啦)

放工時99帶佢來太古等我pick up佢, 一路坐MTR都好nice好聽話 (起初我都驚放工多人迫地鐡, 怕佢naughty我就找屎...........點知芝士餅好合作, 感恩!)

去到又同各契媽們有講有笑

唯一煩就係唔愛食o野囉

今次我冇帶埋飯仔出來 (見芝士餅貢大個, 應該跟我們大人食啦........又諗住食步飛貢多o野食, 佢點都有o野食 or even 食佢至愛的白飯!)

點知..............當日冇白飯食啊 (得油飯)

俾肉醬意粉佢又唔食, 湯麵又唔好, end up 只食了少少中湯, 粟米, 克力架餅, 鍋巴, 雪糕同香腸 (天啊!  一向冇食腸仔的芝士餅, 原來愛吃腸仔)



由於餅唔食o野, 搞到我都冇乜得好食.............只係食佢餘下o既再加兩小碟同隻蟹仔咋 (好唔抵呢, 嗚~~~~)





由於一路都有brief芝士餅係開生日會, 所以佢一見茄媽媽就話: 開生日會.........有好多小朋友 (hehe, end up 要同佢講今日只見到大朋友)



另外佢又要唱生日歌同吹candle..................當時大家被迫戴晒party hat唱生日歌, 情景係................

呵呵呵



最後多謝契媽們的利是



今年我們仍然將收到的利是, 以芝士餅名義捐去樂施會的「樂施有禮」作為送給芝士餅的生日禮物

希望芝士餅要記著施比受更為有福的道理 (也希望佢唔好怪爸媽點解冇禮物送佢啦)

去年我們送了十隻鵝同山羊, 唔知今年送乜好呢

5 則留言:

  1. *♡♡小肥豬♡♡*2012年10月26日 上午10:14

    餅餅..生日快樂!!! 施比受更為有福的禮物真係好好呀~
    [版主回覆10/30/2012 15:13:26]些些.........係啊, 而且如果一生日收好多禮物都唔知擺係邊, 因為我屋企好細ma ~

    回覆刪除
  2. Wow!!!超開心啊!祝芝士餅生日快樂!快高長大!開心滿滿!
    [版主回覆10/30/2012 15:13:35]Thanks ^^

    回覆刪除
  3. Happy birthday 芝士餅!祝你身體健康快高長大呀!
    [版主回覆10/30/2012 15:13:50]多謝~

    回覆刪除
  4. 生日快樂!! 原來G媽咁樂善好施, 真係好好的榜樣呀
    [版主回覆10/30/2012 15:14:38]Thx thx.........那裡那裡, 只是想為芝士餅做d d o野~

    回覆刪除
  5. Happy Birthday Happy Birthday Happy Birthday to you~~~~
    快高長大, 聽媽媽話ar
    [版主回覆10/30/2012 15:14:57]腥橋

    回覆刪除