2007年10月31日 星期三

當頭棒喝

呢陣子因為人際關係既樹令自己成為谷底王


 
 


看見秋香姐引用psk_ho講及關於朋友 vs 敵人的一篇文章 (詳情請按此)


感受良多..........當頭棒喝之餘又覺有點涼


試問人心肉做, 付出了的感情一下子緣盡了就成陌路人, 心情可會大上大落 ?


如果一開始已經要預備淡淡然的君子之交, 對於我來講, 我可會一開始就全心全意的付出呢 ?!


之不過文章中帶出來的意思我係明白的, 只不過要我呢隻雙魚龜真正實施起來就.......


朋友們 : I'm 自我療傷-ing, 看罷呢篇文章後應該可加快我好番的速度既.........不用太擔心我 ~


而我亦只想把我的悲傷留給自己, 所以不好再問我係邊個同o羊樹呀


~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~



生日大晒特別留言版給特別的妳 :


 昨日係我中學老朋友Patsy大晒日


 今日哈囉喂係我家姐姐大晒日


明日之後後後係好妹妹大晒日


在此祝妳們生日大晒快快樂樂, 身體健康, 開開心心, 心滿意足



沒有留言:

張貼留言