2007年10月8日 星期一

Lunch @ La Bons Cafe

因為老細今日放假 (可以食耐d

), 所以約o左
女友
Honey

仲去

灣仔La Bons Cafe 食tim (就我Honey ma
, 佢上次都專登由灣仔來中環同我食啊)

呢間野之前見

大少奶靚花Cindy都食過, 所以我又心 c c 想試試

上星期已經book o左 12:30pm枱, 所以唔屎霸位同埋可以坐一個比較好的位

(而且12:30pm 去到仲未full house, 不過 12:45pm到就人山人海了)

我同Honey都叫  set lunch + dessert

頭盆 : 包包 + 南瓜忌廉湯 ==> 個包包好好味
 ; 個湯味道同濃度都ok, 可惜唔夠熱  

主菜 :

Honey 係鴨胸意粉 ==> 味道同賣相都好一般, 我tryo左塊鴨胸有d"柴"

我果個係龍蝦汁蟹子魚柳飯 ==>

巧巧唔得
 個魚柳巧巧腥呢

甜品 : 心太軟 ==> 好good
 個皮脆而go go 力巧濃巧軟

最後既

餐飲唔記得影, 不過又係巧一般 ~~

今餐每人平均 $75 (用今餐既水準來judge唔太worth)

well.......可能係lunch time 啦, 佢o地d service 唔係太好, 好茶餐廳feel同好趕啊

不過或者我會俾多次機會佢既.....為o左個包包同心太軟同埋要try吓牛排 / 羊排再作 comment ~~

 


沒有留言:

張貼留言