2007年10月18日 星期四

夾擊之lunch @ Pacific Grill

由於我要keep住d索

精神, 所以係要最後一個post, 哼!


食完一個充滿笑聲既午餐, "唔知點" 既 feelng 又少o左d (不過仍然仲有呀, 陰功!)


呢餐lunch期待o左好耐啦, 打從我重返人間開始.......等了又等, 終於旦到呢位忙碌的大少奶有時間同我食lunch了, 今次仲有秋香姐tim


 (靚花 : 下次下次你唔身痕又精神既時候當然 "tiger & crab" 都要來啦)


其實出得來爬, 預o左要爆啦.......俾人打爆殼呀


鬼叫自己個 bit 同佢o地比慢成貢貢貢啫, 而且我又係煮飯界既 playgroup BB, d行徑又嚇屎佢o地兩位, 所以.....


同場既角式扮演, 佢o地入戲既程度簡直同『潮蛋胸唯』有得flight啦於是乎......我呢個無謂人又開始諗野同 tim 嫁 ~


呢餐飯食得真係好開心啊 而且穫益唔少呢~


我真的真的期待與你們再去SOHO第二 d 地方笑住食啊!!!!


To 圓圓美人 : 你就算係惡人谷出來, 我都唔驚你嫁反之, 我好想見你tim! 希望見得你多, 同你博多d咀, train up番成為隻速龜ma!  仲有多謝你份心意之禮啊 食完飯你仲送我返公司同埋個hug都攪到我心裡巧warm耶


To 秋香姐 : 多謝你肯收平d我教我整餸同整機電呀  另外你特意帶來過請我食的.........份心意我收晒了


希望我的士咁多既心意你o地笑納啦


講番餐飯, Pacific Grill 的水準同我上次去差不多 (即係好味囉) 不過今次既菇菇湯一般o左d, 冇上次個南瓜湯好飲 ~


well......我唔post相啦, 有興趣可參考我之前篇blog : Lunch @ SOHO Pacific Grill


同埋大少奶既 : 相聚 @ Pacific Grill


秋香姐既 : Lunch@ Pacific Grill


沒有留言:

張貼留言