2007年10月6日 星期六

國慶日 。煮飯仔

嘻嘻, 上o左人間的確積o左巧多blog未出~

呢篇 "tiger & crab" 都要出

因為煲o左個亞仔話合格的湯, 呵呵呵

同我一齊買餸樹佢再3提我d肉唔好
........... 同大少奶一樣成日提我啊
(多謝晒, 我e家知啦知啦
)

煲o左賣飛佛青紅蘿蔔豬"剪"湯, 煎o左個扒同烚o左個菜


好簡單的菜式, 味道仍然普通

(但總好過上次
)

不過一路食一路同亞仔看煙花, 好開心耶

你們放長雙眼啦, 我會繼續努力嫁,

哼!!!!!


19 則留言:

  1. 下次個湯加埋蠔豉同干瑤柱,包你亞仔唔止話合格 溫馨提示:要加薑一齊煲呀

    回覆刪除
  2. 煮得多就掂...加油

    回覆刪除
  3. 已經整得唔錯啦﹗

    回覆刪除
  4. 索 GG 嘩!好叻龜呀 慢慢你就成為廚神龜,到時唔好唔識人 我放心晒!你終於識煲湯  

    回覆刪除
  5. 嘩嘩...有大進步呀!!! 加油呀!!!大少奶指導....一定PASS呀!!

    回覆刪除
  6. 仲有呀你個哼字好大少奶呀!!!!!!

    回覆刪除
  7. 烏gg: 噢!!!!!!!!! 你開始煮家常便飯呀? 加油加油. 好叻啊!! 在我經驗所得, 煎豬排係好難度高架. 好難煎得唔"un"架. 你好野!!! 煎得都好乾身唔會油淋淋喎!

    回覆刪除
  8. 你今次叻啦!終於實煲湯!但提提你,下次滾湯就要醃肉架! 要醃肉、唔洗醃肉、要醃肉、唔洗醃肉、要醃肉、唔洗醃肉、要醃肉、唔洗醃肉、要醃肉、唔洗醃肉、要醃肉、唔洗醃肉、要醃肉、唔洗醃肉、要醃肉、唔洗醃肉、要醃肉、唔洗醃肉、要醃肉、唔洗醃肉、要醃肉、唔洗醃肉、要醃肉、唔洗醃肉、要醃肉、唔洗醃肉、要醃肉、唔洗醃肉、要醃肉、唔洗醃肉、要醃肉、唔洗醃肉、要醃肉、唔洗醃肉、要醃肉、唔洗醃肉、要醃肉、唔洗醃肉、要醃肉、唔洗醃肉、要醃肉、唔洗醃肉   究竟洗唔洗醃肉呢?

    回覆刪除
  9. 烏龜GG, 圓兄弟收甜痂痂$139.50一堂教中菜...... 見是大家都同區搵食....收你平D, $100一堂啦!~ 秋香兄弟上

    回覆刪除
  10. 煲湯肉唔醃, 扒就要醃喇 ~

    回覆刪除
  11. 烏GG, 你好叻呀, 向仔太目標邁進一大步喇~~

    回覆刪除
  12. GG今次真係掂喎

    回覆刪除
  13. 加油加油, 繼續努力煮一餐完美的飯

    回覆刪除
  14. 各位 : 我返來了~ 巧miss各位啊!  e家响公司用秘道留條毛先, 遲d再update啦~~ 遲d有notebook, 去trip都可以探各位啊! P.S. 多謝你們的"毛"呢, 我會try my best 去覆你o地啊~~

    回覆刪除
  15. 你最近都好快手喎!!!你係咪發現,原來部麵包機好慢好慢,慢到你都忍唔係呢??咁你就知人家對住你會點啦!!!

    回覆刪除
  16. KEEP 住唔好煮得咁好呀 ... 咁先似人地 PUPPY LOVE 時玩下煮飯仔既FEEL, 而唔係家庭主婦咁嘛

    回覆刪除
  17. 賣相都唔錯呀!!! 煮餸呢家o野講經驗o既o者. 假以時日無人再會彈o架啦!!

    回覆刪除
  18. yo~ 煮飯仔好好玩啊! 我都有煲湯, 不過....以我非一般既智慧, 我係無醃左先來煲既 我覺得普通有普通既煮啊! 大家一齊加油啊

    回覆刪除