2007年10月5日 星期五

賣 first 包食後感 + 再戰全麥包

賣 first 包食後感:

好~~味~~道~~啊~~

好鬆軟, 第二日食都OK 仲帶o左d返公司同d同樹分亨

(佢o地都話O呢
)

成日整野食都俾家姐姐 "彈" 的我, 佢今次都話唔錯呢

因為聽日要

北上2天
(所以探唔到你o地啊, 會巧miss你o地嫁
)

 剛剛返屋企就 "拿拿聲" 開工整包包做聽朝早餐, 今次整

全麥包呀!

放工仲去City Super 買o左低卡牛油同花生醬tim

=================

後記 : 今次個

程式4要用3:41 hours tim


13 則留言:

  1. 索龜GG 喂!你去尋歡實掛"紙"我呀 你到時到候好浦頭,否則....................... 我就大叫:返來囉架

    回覆刪除
  2. 依,第二掂!

    回覆刪除
  3. 確實好羨慕有新鮮麵包呀! 你北上唔洗買手信啦!

    回覆刪除
  4. 北上呀 ... 小心d呀, 呢排黃金周人多呀! 記住食多d好野喇

    回覆刪除
  5. 我仲未試部機添 !!! 你個包包睇落真係唔錯喎 好~~等我又試吓做先

    回覆刪除
  6. 快d番黎post個包比我地睇呀~

    回覆刪除
  7. 北上去邊度呀! 寫信番黎呀! 唔好番低腳毛呀!

    回覆刪除
  8. 烏GG 我都好想要你部"雞"呀~ 點換架.....

    回覆刪除
  9. 哈....努力呀!! 等你D成品呀!!

    回覆刪除