2007年10月28日 星期日

芝麻合桃麵包

因為想整合桃包包送俾朋友


上網search到呢個網站 : http://leilako.com/recipes/breadmaker/machinebread_list.html


佢專門有d用麵包機整包包既食譜


當中有呢個芝麻合桃麵包啊, 巧開心呢


你o地知啦, 我d廚藝天份貢..........冇食譜refer就.............


琴晚見趁有d時間又玩o下包包機 ~


一路都好smooth.........直到加合桃果o下.............


低B仔的我power off o左個包包機 (因為食譜果部機要, 而我果部唔洗)


結果加完合桃再 power on 之後個程式要由頭再來嫁


巧擔心咁會影響個包包


整完之後, 發覺包包兩邊仲有d粉攪晒........


又俾家姐姐食 .......


佢第一個反應係話咁淡既........之後係ok啦........再之後又話都有d芝麻味既 ~


自己食覺得味道可以再好d, 但是就巧軟熟啊, 噢!!


而家姐姐話呢個包包俾佢係我整過4款味道既包包之中排第二


哼, 我會再努力d整好佢呀


 

呢個包包要改進 : 下次要加多d合核呀 ~


同埸加影家姐姐排佢第尾既全麥包 :


佢話呢隻包包好硬呀, 唔通係因為要用中筋粉而我用o左高筋粉有關



沒有留言:

張貼留言