2007年10月15日 星期一

唔知點

其實都冇o羊樹令自己唔開心呀 (well......應該冇啦定係自己抑壓住)


但係今日個心情總係成日都唔知點咁

唔知點咁 (好彩今日有人同我email 講一個令人興奮既野咋, 如果唔係今日巧難撐啊)


唔通又因為紅潮風暴?


噢......PMS 已經唔多C服嫁啦, 而紅潮風暴又會肚痛


e家個mood又貢


所以本身今日想襯老細唔响樹就早d


可以去攞畢業袍、去LV整wallet、去Dior整頸鍊、去 Giordano Ladies 換野, 去shopping, 可以去吹吹d烏氣......


點知一齊只係空想


臨想閃之前大佬有樹紛咐......


攪攪吓就成8點先走, 所有計劃都要告吹


個心就更加唔知點啦


14 則留言:

  1. 係喇~~
    我都有經前抑鬱症啊!
    而且你去番人間做新工作~
    只要捱過左就好快會無事喇~

    回覆刪除
  2. 過左紅潮風暴-------- 應該會心情好返呀!!!

    回覆刪除
  3. oh...忍忍啦....過左紅潮風暴會好d架喇.........至於人間o既工作.....well, 人間就係咁架喇 , 你做多一排應該會好d架喇....
    我next week exam, 好x驚.......心情開始暴躁

    回覆刪除
  4. 會唔會你返新工比太大壓力自己呀 過左紅潮風暴之後 你又會係快快樂樂的GG呀 RELAXXXXXXXXX

    回覆刪除
  5. 新工作要慢慢適應呀...番多一陣就ok架喇

    回覆刪除
  6. 唉, 我依家都有quiz前綜合症~~
    一見到電腦就好想飛撲埋去唔想溫思耶.......

    回覆刪除
  7. 有嘢做唔駛洗錢咪仲好, 番屋企休息吓今日又genki番晒喇
    紅潮呢家嘢真係好令人困擾, 食粒黑高力會好啲卦

    回覆刪除
  8. 食啲自己鍾意食嘅嘢,心情應該可以好噃些少

    回覆刪除
  9. 烏龜GG,
    有時我都會唔知自己想點.....
    好飲杯甜野.......仲會好一點!
    秋香上

    回覆刪除
  10. 幸福小女人- Diana2007年10月16日 下午2:18

    做乜事咁屈屈不得志呀???
    有紅潮風暴先好呀!!
    無個時你仲驚呀~~

    回覆刪除
  11. 紅潮風暴之後心情應該會好啲架嘞。

    回覆刪除
  12. 有時唔係你決定了就可以計劃行事架....
    唯有寫個忍字啦!!!

    回覆刪除
  13. 做乜大少奶 d pms 傳到個個都有嫁? 你唔好咁啦, 食番d甜野會開心d嫁

    回覆刪除
  14. 各位 : 由於 紅潮風暴 同埋新工既樹的確攪到我 "唔知點" 
    不過我既 "唔知點" 好番d d 啦 (起碼肚仔冇再痛)
    唉....."唔知點" "唔知點" "唔知點"

    回覆刪除