2007年10月23日 星期二

我的第三百篇Blog

其實我都唔係太烏龜呀
~ ~


2007年2月18日係我的第一百篇Blog


唔屎洗半年.....2007年7月3日 就出o左我的第二百篇Blog


3個多月後的今日就出我的第三百篇Blog


yo yo

yo yo


Y!Blog 已經成為我生活的一部份 ~ ~  


唔上過個心真係15/16, 唔上唔C服呀


另外至開心就當然係識到你、你、你、你、你、你、你、你、你、你、你........


今次唔點名啦, 次次都有你o地嫁啦, 一齊在心中啊


你o地同我分享我d開心、唔開心、擔心同低b樹


真的真的真的巧窩心啊 !!


我會好好珍惜大家呢份網絡情緣嫁


 
 


你o地成日都來我樹探我, 了解我既程度真係唔會比起我d朋友少呢 !!


同時......


仍都希望我d朋友們有時間就來我個blog探o下我啦


因為呢樹有我至update既近況, 大家都貢忙巧難約 (特別係d已婚人樹)


來呢樹你會或多或少知道我呢隻索G既消息ma



註 : 呢期到11月中我可能會少post o左 blog (報定案先 ~)


不過一有時間就會探你o地同埋 try my best 去 update


菇菇Babe話齋 --- 唔巧令我個blog太冷清啊


多多在此開壇同留毛吧


沒有留言:

張貼留言