2007年10月26日 星期五

Lunch @ Le Monde d'ULYSSE


今日由我做東請同學仔K食lunch


因為上次唔C服去唔到 Crabtree high tea


之前考慮去IFC既 Isola / Cafe de Paris, Stone Grill (呢 d 都係我來緊想去食lunch既地方啊)


後來醒起大家都有睇亞SO, 於是俾埋呢間早幾集亞SO介紹既結志街法國菜過佢揀


呵呵呵, 我又做屎硬派粉絲了


呢間野係前鋪後廳 (前鋪買法國鵝肝等食品, 後面就係餐廳) 既小店子


佢的確係巧小巧小的店子,  後廳只可擺4張2人位的枱子, 甚至前鋪都放o左張4人枱


不過小小的店子都 provide set lunch / tea set 同 dinner, 而且 by request 仲可以攪 private party tim ~


好, 言歸正傳, 講番個lunch 先


Set lunch 只得前菜 ( 湯 / salad / +$70 既煎鴨肝) 同埋主菜, 餐飲同dessert都要另外加錢先有


主菜價錢分 $110 / $130 / $140 / $180 ; 而餐飲加 $10 ; dessert 加$20


呢個係睇得唔清楚 既 menu :-



我o地兩個都係like食鵝肝既人, 所以前菜揀o左+$70既煎鴨肝

 好正正正正呀 !!  


正到連包包都唔得閒食 ~



主菜我o地又揀o左相同既鴨腿($140), 個皮幾脆......不過過咸, 呢個時候個包包好有用, 不過我覺得 Pacific Grill 的包包正好多 ~



一場來到又做東, 當然 "tiger & crab" order 埋個甜品同餐飲啦 ~


甜品我叫血橙雪芭 : 噢, 好fresh又好味  同學仔K就叫o左 go go 力 mousse : 一般o左 d


 


餐飲既咖啡又係普通之作, 所以連相都冇影 (如果大家去可以唔屎加錢order, 佢有免費水提供)


 


是次lunch約為$265/位


相對來講, 呢個價令我覺得Harlan's 好抵食, 因為佢有靚view同所有dishes既overall水準都好好啊, 不過唔食唔知邊到好, 可以的話我想會去唔同地方試一試 , 哼!


well........或者大家可以試佢個 tea set, 見亞SO介紹好似~$60到, 可能抵 d 囉  ~


資料 :



沒有留言:

張貼留言