2007年10月10日 星期三

Lunch @ SOHO Pacific Grill

今日相約舊同樹  & cross-over 同樹 (佢身份係舊同樹 & 現任同樹) 一齊去 SOHO 食 lunch


yo.....第一次响SOHO食lunch呀



地點係 cross-over 同樹介紹的 Pacific Grill


我覺得


店仔細細但環境C服又唔太噪 

 


包包又係好好味, 我食O左2個呀 (由於可以refill, cross-over 同樹話佢至高記錄食o左4個)


我 order 南瓜湯, 賣相同味道都好ok (不過再濃d更prefect)


佢o地就order  Caesar Salad, 個樣比較plain, 不過佢o地話ok喎~


主菜大家都叫肉眼, 好好味啊  佢底下既薯蓉同燒茄子&南瓜都very good


我要甜品 Banana caramel cake with ice-cream, 味道好似 tiramisu + 蕉蕉


好正啊  唔太like vanilla 雪糕既我都覺好味 (cross-over 同樹話有時呢樹d甜品比較一般, 不過佢都話今日呢個好好)



舊同樹 order 熱咖啡 都話好飲


以中環 SOHO區 $88 + 10% 來講, 的確物有所值  


我食得巧滿足耶......返公司要嘆幾杯雲南潽洱之後日到7:30pm 放工仲好飽, 呵呵呵~


沒有留言:

張貼留言