2013年5月22日 星期三

老公生日快樂@2013

2013年5月16日 (星期四)

嘻嘻, 連老公生日篇blog都delay呢

唔知幾時我先可以清晒d blog

可以做到up-to-date 呢

其實我同老公生日都好少請假慶祝, 通常只會夜晚食餐飯就算

只是今年我公司開始有"生日假", 所以我先放................(可惜呢日芝士餅唔多舒服呢><)

自從生完芝士餅後, 我真的冇乜心思諗去邊樹食

今次都係生日前一日book o左幾間 (兩間酒店buffet有蠔食同兩間打邊邊)

原先呀仔都想去食buffet, 因為可食蠔同帶埋芝士餅一齊慶祝

不過............我e家去食buffet真的冇乜好食

所以............佢揀o左打邊邊 (yeah...........我比較like)

但因為打邊邊, 我們就唔帶芝士餅了 (因我們食9pm後, 而且打邊邊地方都唔太適合芝士餅)

唯有早d放工返屋企同芝士餅玩一陣食o左餅先出發



嘻嘻, 係美心買o左個bb蛋糕............只需用一張餅卡換購咋~

我們平時連mini蛋糕都食唔晒, 呢隻size就至prefect!!!



 

之後我們就出發去灣仔「美味廚」打邊邊 ---- 聽朋友話係米芝蓮推介食府之一

其實老公prefer去北角「大紅袍」, 但我打去book時已經full o左 (真的冇諗過平日打邊邊都full, 唯有下次再試)

「美味廚」佢推出d特色湯底...........e.g. cappuccino, 龍蝦等



不過我e家又唔太啱食, 唯有叫o左個痳辣 (for 呀仔) 拼雪耳蘋果 (for 我)

9pm後食牛, 買一送一, 海鮮7折

我們叫o左本地肥牛同澳洲牛肩





牛可以O既.......但我like謙記/火鍋本色多d

另外叫了一條象柭蚌 (有兩碟), 條蚌折O左都要$7XX.......唔太抵呢~

 



老公另外叫了兩款筒蠔, 佢話ok




佢有d特定丸丸同餃餃................umm, 我又係覺一般~



其他食物都叫可以, 不過埋單又唔太抵呢..................







 
anyway 呢餐我唔水睇住芝士餅, 兩公婆可以慢慢嘆, 爽!



食完仲去天后食糖水

就係貢過o左簡簡單單o既慶祝活動 ~

係樹再祝老公生日快樂, 身體健康, 天天開心, 努力賺錢, 心想事成, 俾多d家用我同好好愛鍚我們一家四口

4 則留言:

  1. Happy Birthday to Your hubby, wish him all the best.
    [版主回覆05/22/2013 13:00:06]thanks soooooooooo much, mummy

    回覆刪除
  2. 芝士餅爸生曰快樂﹗

    條象拔蚌要 $7XX...真係好貴呀﹗﹗﹗
    [版主回覆05/22/2013 15:56:34]多謝

    回覆刪除
  3. 芝pa,生日快樂呀。。。。

    哈哈。。。全部都係唔太低
    我試左間buffet好正呀!下次一齊食呀。。我今個禮拜六又走去食啦,我次次同襯朋友去,個個都要安哥,攪到我肥哂啦
    [版主回覆05/23/2013 11:25:36]多謝孖寶媽 邊間呢? 下次一齊食啊~~~~~~

    回覆刪除
  4. 睇完依篇blog, 突然覺得芝士餅好似爸爸呢!!

    btw, 都補祝餅爸生日快樂~~~ 係要俾多d家用俾餅媽呀, haha
    [版主回覆05/23/2013 11:24:31]多謝晒!!!! 係啊, 芝士餅好似佢papa的~~~~

    回覆刪除