2013年5月24日 星期五

照4D@27wk3d

2013年5月18日 (星期六)

呢日朝早陪芝士餅參與開人生第一次o既學校運動會之後

我們回家梳洗完就趕去太子見細b

今次係老公第一次親眼見細b啊....................因為今胎產檢我次次只揀weekday o既 lunch hour去 (貪少人d唔水等太耐)



不過, 今日唔係去平時o既曾醫生樹照...................而係去了呢個叫Baby Icon 的公司

呢間O野專門照4D, 之前係8月媽媽會join了團購去照4D package

我們group了over 20個媽媽, 所以價錢可以平d d 同埋多d相 (hard copy 5 張 + over 100 soft copies)



其實我book曾醫生個package都包一次4D

不過我見呢到貢多相, 又有個BB heart-beat recorder, 再諗呢樹部機應該靚d............下刪100字

所以我呢個seafood媽媽當然身痕又敗家下啦

我成日同自己講生埋呢胎就收工 (除非老公發大達啦), 所以我今次成日俾d敗家籍口自己

除o左老公, 我仲帶埋芝士餅見細佬呀.............佢好期待, 成日同我講等陣聽 "撲撲撲"





其實呢樹同平時產檢差不多, 個醫生都好細心貢照, 每part都同我們講係乜

再由2d轉做4d

又會同我們度size, 聽心跳

所以如果各位孕媽媽都來baby icon照4d, 可以skip o左當月個產檢慳番d............當然provided that 你自己冇乜唔舒服啦 (不過我係package價睇曾醫生, 所以今個月都會照去, 不過時間就defer 到月尾先睇~~

之前已經不斷同細b講要乖乖轉塊面仔過來, 可惜初初佢好怕羞

成日都用手遮住塊面

之後醫生叫我轉下身..............end up 佢都乖乖拎個面仔過來

登 ~~ 登 ~~ 登 ~~

終於都見到細b啊



感覺上佢唔似芝士餅...........即係唔似Papa ?!

99話似我呢........................不過我想佢似老公多d

以下呢張係對比照..............一睇就發現芝士餅肥o都o都好多~







呢日醫生話細b係中size bb, e家有2lbs9oz

返屋企再睇番芝士餅d record, 她28wk去照4d時有3lbs2oz

即係佢o地4日相差0.5lbs啊.........................oh no ~

sigh, 可能我呢胎訓少o左好多, 所以唔太長胎, 只係肥晒落我到

我要努力長胎呀................大家教下我食乜可以長胎呢 ?! 

3 則留言:

  1. 我個時Muimui 都係輕d, 媽媽經常煮花膠給我吃,長胎好喎!一星期吃兩次!
    [版主回覆05/28/2013 11:28:48]我今胎冇乜點食啊~~~~~

    回覆刪除
  2. people say eat less sugar and carbohydrates and eat more protein and vegetables if you don't want to get fat. But you look great!!
    [版主回覆05/28/2013 11:31:08]i will try to eat more egg & drink more mlik from now on ~

    回覆刪除
  3. 我照結構時望到妹妹都同matthew唔似啊~~ 不過3D/4D同真正出黎又唔同, 其實一人似一個咪幾開心幾fair!

    btw妳係順產嗎? bb中碼size咪易d生囉, 媽媽唔好緊張啦~~
    [Yan回覆05/28/2013 21:46:01]媽媽太嫌啦, 其實妳同爸爸, 仲有芝士餅都好似樣呢!
    順產的話就唔駛特別要佢重啦, 出世後再慢慢谷肥佢都唔遲呢
    [版主回覆05/28/2013 11:31:04]hehe, 我覺得我老公好樣過我ma..........所以似papa好似好d

    回覆刪除