2013年5月29日 星期三

Seafood媽媽的抉擇.......

呢陣子收到收o左芝士餅K1學校o既2nd round 註冊通碟...............

亦即係我們要make final decision o既時候

不得不承認我們好怪獸

係in完K1收offer後仍然戀戀不捨4間學校, 所以呢4間我們都乖乖交了$660留位費

一間係芝士餅讀緊N的學校

一間係我同老公一向心儀區內比較出名的谷-ing幼稚園 (因past record去我們心儀的小學比例高)

一間係灣仔區龍校

一間係中西區龍校

其實間間都唔差, 要揀我真的R爆頭

不過, 始終都係要揀................因為人家開始收學費, 書簿費同做校服了

拖o左貢耐都係要有個了斷.....................

sigh...............

睇開我個blog o既朋友都知我有幾seafood嫁啦

我真係唔知點揀好............

輪排位同名氣, 好多人第一時間都會叫我們揀中西區果間龍校

佢當然好..............但車程對芝士餅來講好似好遠

返8:45am要7:15am坐校車, 貢即係日日坐3粒鐘校車?!

又好似好辛苦呢  ~

其實芝士餅e家返學都好開心, e家間學校都幾好, 老師都好肯跟進..............我們也看見芝士餅的進步

所以轉校佢又要再識應, 也怕佢會唔開心呀

that's why 我一路都唔知點揀好  

不過................我so far已經放棄了頭兩間, 寫信時簽名果下都有d唔捨得

好怕自己o既決定會影響芝士餅

.....................

......

至於兩間龍校, 老公比較prefer灣仔區呢間

因車程只需30mins/程, 而且校舍幼小中自成一角貢

剛剛的星期六 (2013.05.25) 也帶了芝士餅去度身買校服.............


雖則龍校看似升小有保障, 但小學佢o地都係私校..............

如果兩姊弟一齊讀, 學費都真的好吃力.............仲未計課外活動呢

之不過e家愈來愈多傳統學校都改為私校

到芝士餅3年後升小, 個教育制度又唔知點玩法

e家唯有見步行步啦~~~~~~

希望芝士餅來緊有個愉快的幼稚園生活!!!!!

2 則留言:

  1. 希望芝士餅讀得開心又enjoy
    [小孖寶回覆05/31/2013 11:59:29]揀好啦.....屋村幼稚園,貪佢夠近!
    [版主回覆05/30/2013 11:41:04]希望啦........孖寶揀定K1未?

    回覆刪除
  2. 我仔仔同芝士餅一樣大,揀K真係好難決擇

    回覆刪除