2013年5月20日 星期一

Ken Sir 講座: 嬰幼兒發展全面睇

2013.05.06 (星期一)

好開心呢日同老公拍拖拖去聽講座呀

呢個唔係果d免費產前講座R贈品, 而係Ken Sir 同家長會搞的收費講座.............不過$50/位好經濟啦

認識Ken Sir 其實都係經之前o既免費產前講座, 其中佢同大家分享早教o既好處

當時對佢o既講法印象好深刻, 芝士餅出世之後都有跟佢o既方法玩黑點卡............可惜懶媽媽之後冇keep on going ~

直到去年, 我又報o左名參加佢o既幼稚園選考講座, 聽完真的獲益良多

我好buy佢唔係一味叫我們揀名校, 而係要睇番小朋友o既強弱項而搵, 而且佢成日都提醒我們身教的重要性

為此, 我又再跟佢做埋個《型出個未來》o既test去睇下芝士餅係屬於咩學習類型 (當然一個小時多o既test係唔係真的貢準仲有argue地方, 不過我都只係take as reference, 從而再留心點教芝士餅)

早排見家長會又post o左呢個$50 talk for 孕媽媽同新手媽咪, 於是又去參加了解下

好開心老公都肯去聽埋一份, 順手我們又可以二人世界一下:

係樹同大家分享一下果日自己get到d乜, 順手利用個blog紀錄下來, 等自己記得:
 

  • 早期教育基石: 由父母開始
  • 要關愛孩子, 要由小朋友方向諗 (同埋心), 家長不可發泄自己情緒
  • 思想要正向
  • 要接納, 要有耐性, 要多鼓勵孩子
  • 要接受現實: 小朋友有強弱項, 不要比較
  • 不好用時間計算回報
  • 與小朋友建立規矩
  • 教小朋友要有心思同技巧: 要引導, 要鑽研, 要有心思
  • 成就天材, 先要改變父母
  • 頭3年發展右腦
  • 胎教: 3個月神經元已發展, 出世後8個月為最高峰期 (先視察, 聽覺, 味覺, 嗅覺, 最後觸覺), 頭8個月先教母語, 建立語言基礎
  • 緊記神經元生長週期, 不要錯過學習良機
  • 閃卡是刺激大腦而不是強記生字
  • 父母多看書 -- 要做好為人父母的準備, 而不只準備為人父母
  • 多表達
  • 俾機會孩子, 相信孩子一定明白
  • 要付出時間給孩子: 因為是愛子女, 愛子女就要冇條件

當然上面有d points其實係一d老掉牙o既concept

不過, 人就係貢.............成日將d basic o野忘記

今次個talk正好俾我同老公recap一下, 為細b作好預備

而且我們來緊仲報o左Ken Sir 下個月一連4堂o既早教系列

希望我們可以好好掌握當中o既心得, 可以更好好同芝士餅 & 細b作早教活動, 如何改善壞習慣同了解兒童心理發展等............

做父母真的一d也不容易, 做呢個世代o既父母更加困難..............

umm, 我們要加油啊~

2 則留言:

  1. 我之前都上咗早教系列,幾helpful.嚟近會上正向管教,大家再share 一下!
    [版主回覆05/20/2013 10:16:30]我一直都想上"正向管教" 呢個班, 但之前怕老公唔肯陪我去九龍上, 上完呢個"早教系列", 希望佢會同我繼續上~~~~~

    回覆刪除
  2. 我之前都有上過ken sir 早教既course ..
    不過真係有d貴... 但都有用, 可以參考下呀!

    回覆刪除