2013年5月6日 星期一

餓底聚@日航Serena Cafe

2013.04.28 (星期日)

又係差不多一個月一次的餓底聚

今次係慶祝繼姐的4月生晨    (上果幾次餓底聚我好似冇寫到tim)

自從餓底第二代開枝散葉後, 我們好多時都改o左出去食tea buffet (因為d媽媽們帶住細路都冇乜時間預備食物)

我o地開始要周圍諗去食乜...............

今次去了日航酒店o既Serena Cafe食tea buffet

時間3-5pm, 我們請埋繼姐都係~$230/位

價錢唔算貴, umm..........食品質數基本上叫ok啦............但種類就好少, 甜品連雪糕都冇呢 (不過d cake 味道係好味的) ~




個炸蝦好好味~



個粥同jw冇得比 ><







甜點好味~


不過人流唔多, 我見好幾枱都似我們貢有小朋友

所以大家擺d戰車同high chair都仲好闊落, 又有落地玻璃, 好光猛~

不過最後o既餐茶大部份人叫o左coffee就好唔得~

今次得3隻小鬼出來...............

芝士餅見親豆豆baby都係好肉緊...............豆豆baby大個仔好多了, 唔再係粉團bb啦~



 
Little Mr Chan 軟雪糕真的好乖, 全程跟住甜甜媽媽坐就坐, 行就行, 好乖仔啊~



 

而我家芝士餅呢.....................個pat pat 尖到呢, 成日唔願坐, 想坐下呢到, 去下果度...................   

全場至活躍bb........................搞到媽咪我唔可以集中火力食食食呀~

好彩後來佢同軟雪糕用糖包玩煮飯仔可以settle一陣



期待下次可以有人齊的餓底聚啦~~~~~

沒有留言:

張貼留言