2013年5月21日 星期二

太古城書展

之前見blog 媽Little Jessie 個fb介紹太古城有書展

d "I Can Read" 系列只是$100/5本

所以上星期搵日lunch time 又去掃o左d番來

雖然自己唔多好睇書 (好唔得的媽媽)

不過我真的知道, 只有令小朋友有閱讀o既習慣同興趣, 他們來緊讀書 / 自我學習有一定的幫助

書中自有黃金屋..............

我呢個懶媽媽已經開始迫自己同芝士餅讀書

貢芝士餅比之前係有多o左睇書o既興趣, 來緊我要繼續努力~

其實之前買買埋埋都有唔少書 (不過, 有d媽媽更強), 有d都未睇晒

今次我只主坆"I Can Read" 系列



由於$100/5本, 再搭少少另外o既書仔, total 買o左$300





另外呢四本貼紙書折完只係$2x/本...........呢期芝士餅好愛貼紙, 所以買來同佢玩住學~


書展由e家去到5月26號, 都有幾多啱小朋友o既書, 大家有時間都可以去睇睇~

我成日都想帶芝士餅去圖書館, 到e家仲未"的"起心肝..................希望自己生前同佢去下先!!!!!

1 則留言:

  1. hehe...我都買咗少少,不過我今次買 pop up書,一買完已經比小丸子ko咗一本。

    其實唔一定要去圖書館,我平時多數帶大頭妹去書局,近近地嘛﹗我通常比硬皮硬內頁的書佢睇,唔怕佢整爛﹗
    [版主回覆05/22/2013 15:55:13]係bor............書局打書釘也可以

    回覆刪除