2013年5月8日 星期三

全新Tempo 「香薰果紙手巾」

唔知大家最近有冇睇電視呢?

Tempo 又有新廣告出街啦 ~

繼上次「外軟內韌」o既perfect man 主打o既卷紙之後, 今次o既主角係Tempo 蟹箝仔 主打o既「香薰果紙手巾」

封面相片



我一向係Tempo粉絲, 上次PR姐姐問我有冇興趣試用新出o既卷紙時, 我都唔客氣追問點解冇o左天堂烏印花紙手巾

後來知道係限量版真的好失落

99發現馬交某超市有stock仲幫我抬了幾pack番來

不過, 之後又發現Tempo出o左另外一款限量版呀



yeah...........今次一見藥房有貨就大手掃貨

我老公成日話我傻, 紙手巾就算印得幾令都係用完就掉嫁啦, 仲乜我成日貢堅持買有印花o既Tempo紙手巾

well............佢真的好冇情趣, 哼~

因為Tempo出o既紙手巾, 我通常只愛用薄荷味 (特別傷風果陣) 同冇味..........你o地話係唔係冇味有印花好d呀

雖然Tempo仲有出蘋果木同Jasmine味o既香味紙手巾, 但係我就覺得個味太濃, 所以唔大喜愛

而今次推出o既「香薰果紙手巾」, PR姐姐話係淡淡香味, 好relaxing o既, 所以我都好樂意去試試喔~

收到PR姐姐send來的試用品, 真不得不讚下佢o地o既心思



今次Tempo個theme係: 讓你輕鬆心情, 笑對任何事!
完全好buy呢句說話............身為香港人, 衣食住行返工家庭朋友社會經濟, 圍繞我們都大量壓力湧埋來

適當時間真係要輕鬆d, 唔可以拉到條橡根貢"行", 所以我好認同呢句說話!!!!

所以除了紙手巾, 佢o地仲送上迷你澡盆一個, 入面仲有sake, 香薰浴鹽同毛巾



哇哈哈, 未去浸浴, 即時幻想一下一路浸浴, 一邊嘆sake o既情景都好relaxing了

你o地睇, 芝士餅見到個盆都想拎去沙灘玩呢



佢好鬼鍾意搭紙巾, 見到呢幾pack「香薰果紙手巾」又要拎來玩啦






收到貨第二日就拎來用, 呢款「香薰果紙手巾」蘊含香薰油成份, 個味只有淡淡o既清香 (即係冇蘋果木同Jasmine味貢濃烈), 真的好relaxing好舒服啊~

有時出街d人拎住d煙一路行一路食 (真的好dislike), 又或者去d好臭好油煙o既地方, 我都可以用「香薰果紙手巾」摭下個鼻, 可以深呼吸放鬆下.......

yeah.............來緊如果買唔到Tempo印花紙手巾, 我有另外一個option啦

再次多謝Tempo PR姐姐o既好介紹 



*********************************************************************************

Relax 資訊:

相片:[古法Relax秘技] 薑蒜驅風按摩法
俗語有云:「吃好薑同蒜,病痛少一半」,原來用嚟按摩一樣咁有療效!
生薑促進血液循環,驅驅風,令人更輕鬆;
大蒜就殺菌解毒、增強人體免疫力,
兩者加埋按下腳板,就係最養生嘅Relax方法!

Step 1: 將薑蒜切片,放入棉布袋。
Step 2: 預備一盆水溫為50度嘅溫水,將布袋放入水浸一浸。
Step 3: 再用裝滿薑蒜嘅布袋按按腳板,刺激穴道。
Step 4: 盆嚟!放腳!享受15分鐘Relax時刻!

大家可以去scan個QR code, 留意Tempo蟹箝仔 o既放鬆tips, 蟹箝仔會同大家分享自家輕鬆妙法, 令大家放鬆心情, 心對任可事, relax 話貢易

我之前係Tempo 個fb見到蟹箝仔教彈結他, 好簡單幾個chord就得.......就算唔學, 睇下條片都開心d ~

香港人大家都充滿壓力, 真係要搵方法relax下, 唔係真的好易抑鬱啊~

https://www.facebook.com/Tempo.hk

3 則留言:

  1. 藥房多數平d 丫 $26- $28 有 36包 小的
    [版主回覆05/09/2013 09:44:20]係啊, 我平時都係藥房買的~

    回覆刪除
  2. *♡♡小肥豬♡♡*2013年5月11日 晚上10:26

    我都有打算買嚟試吓...不過就怕個味濃...我個鼻敏感唔受得呀~
    [版主回覆05/16/2013 14:41:20]佢呢隻味比之前o既蘋果木同jasmine淡好多啊, 可以try try呀........但你有鼻敏感又唔知受唔受到, 如果唔得, 你可以過俾小豬媽啊

    回覆刪除
  3. 唔知味道OK MA
    [版主回覆05/16/2013 14:40:28]佢呢隻味比之前o既蘋果木同jasmine淡好多啊, 你可以try try ~

    回覆刪除