2013年5月9日 星期四

芝士餅兩歲半了: 30個月成長報告

2013.04.29 (星期一)

唔係同年同月同日o既媽媽係whatsapp group chat提醒, 我呢個豬媽差d忘記呢日係芝士餅兩歲半的日子呢

唯有放工係地鐡站買個蛋糕仔俾佢 (平時d月份只買一件件o既餅), 如果早記得就可以去訂個好d o既~

end up 去o左東海堂買呢個雜莓流心蛋糕



個樣就好令啊...............但個流心太"流", 一切就流晒出來同埋酸o左d d ~

不過, 我家芝士餅唔旨在食, 佢旨在唱生日歌同吹candles 啫



轉眼間就兩歲半, e家o既芝士餅可以同我們有溝通有交流

出街拖住佢o既感覺好大個女貢

我成日同老公講, 我們要好好珍惜e家可以拖同佢扭抱的日子

過多幾年, 我們求佢都唔俾拖同抱呢



差不多次次打成長報告都話d時間過得鬼貢快

真的...........

以前未有小朋友都覺, e家就更加覺呢~

有時每個月寫成長報告, 我呢個懶媽媽都唔太覺同上一個月有乜太大唔同

umm, 係呢個月感覺上最大唔同係講o野o既組織能力好似好o左

可以有d因果關係o既句子貢...........

有次佢見到架的士, 佢突然同我講: 我坐的士去跑馬地睇醫生!!!!

(oopss........居然冇同佢特別講o既o野, 佢可以自行吸收再講出來)

有時我們同佢說教o既說話, 芝士餅又會自言自語貢講出來.............所以, 我e家更深信早教, 身教o既作用 (第樹細佬出世, 佢唔明o既o野都可以當唱歌仔貢同佢講, 等佢入晒腦先)

e家除o左番學, 就只有上星期六的 letterland..........kidville 個 big muscle gym 又剛剛完o左

所以又開始諗搵d咩堂俾佢上.................畫畫定唱歌定普通話定游水好呢?!

仲有來緊暑假, 8月之時正值坐月, 我也想她上多d堂burn下時間唔水成日留係屋企 (怕佢覺得冇人理佢, 又怕佢悶)

所以...............怪獸媽媽又出動啦

同場加映:

好sweet的芝士餅

佢每日都會同細佬打招呼同kiss kiss 我個肚

間唔中我又heads up 佢細佬出世時咩都唔識, 所以要我們抱同take care 佢

仲叫芝士餅幫手照顧............

希望俾d心理預備佢, 等佢可以到時唔好太呷醋啦~

因為細佬出世之時, 芝士餅將升K1, 又會轉學校, 對佢來講都有一定O既轉變.................希望她可以適應下來啦 ~

 



3 則留言:

  1. *♡♡小肥豬♡♡*2013年5月11日 晚上10:25

    芝士餅好SWEET呀~

    回覆刪除
  2. 當家家姐啦

    回覆刪除
  3. 搵到咩好嘅暑期班記得分享下﹗我都幫大頭妹睇緊,不過都未諗定,唔上又驚佢係屋企悶,上又唔知點安排好,如果weekday上,姐姐好難帶2個去返學放學﹗
    [版主回覆05/16/2013 14:39:13]我都超級頭痕中, 因為我又唔太放心姐姐接送, d堂得一兩粒鐘, 姐姐送完叫佢返來又唔係, 但俾佢free 幾粒鐘出街又痳煩

    回覆刪除