2013年5月3日 星期五

第五次去東區@24wk4d

2013.04.26 (星期五)

隔o左好耐冇去政府檢查啦

因為上次排o既結構期撞正我去旅行, 佢o地又唔唔俾改

所以再安排去見醫生又變成個幾兩個月之後

自從冇o左雙非, 去政府見醫生真係快o左好多

只要等一粒鐘左右咋...............當然見醫生時間仍然係5分鐘啦

今次主要係俾留自己係私家照結構o既報告俾東區, 方便跟進

另外醫生係貢易度下肚同聽下心跳就搞掂

由於冇乜太大問題, 下次開始又安排去健康院做檢查啦~

不過....................................

佢o地都安排o左我下個月大約28週時再去飲糖水

雖然唔係第一次飲, 但係我仍然唔like囉~

不過, 為o左bb著想, 檢查多次買個保險係好既, 為o左bb, 呢杯o野我一定飲啦~~~~~~~

醫生同我講, 上次飲糖水, 我空腹指數係4.9, 飲完糖水兩粒鐘後係6.2 ====> 即係正常

希望來緊都可以pass啦...................因為我今胎好naughty, 唔係十分乖去戒口, 雪糕, 甜品同炸物仍然食食食呢  x

1 則留言:

  1. 我仲未飲過糖水, 其實係咪真係咁辛苦咁想嘔呢??

    回覆刪除