2006年8月1日 星期二

8月第一個Target


為o左要做女友S嘅 bridesmaid, 我要減肥!  我件gown好靚好grand嫁, 希望12月17日可以以最佳姿態示人啦

但係我好"為"食 + long time no 'physical' ar......

你o地要support我ar, 記得唔好俾我買Chips

食....


4 則留言:

  1. 這是営養師建議加我的經驗心得,朋友都覺得很有效,試試看,祝成功: http://hk.myblog.yahoo.com/jw!NHj3JvaBChIJHVRpPKWf7hE-/article?mid=75&prev=-1&next=72

    回覆刪除
  2. 多謝分享心得  d內容講得好啊o岩ar, 但係我成日都買家庭size嘅珍珍當早餐 or 晚餐嫁! ummm, 依家就買BB size lar.... 我要努力 ar.......  

    回覆刪除
  3. wah.....your dress is very beautiful...simple but grand...so great woo....

    回覆刪除
  4. 係呀, simple but grand, 似我law 你知我幾浮誇先得gar ma...... 但係我仲未 start 做番 gym ar, so lazy

    回覆刪除