2006年8月21日 星期一

馬交之旅

中國人一般好似都會對d5, 10, 15……. 0既周年日子會特別重視, 就算公司嗰d 長期服務獎都係5 ,10….咁去分頒發. 於是就係咁 我哋响到玩 gimmick

過咗馬交慶祝下law
(actually
本身係
plan 去海泉灣0, but fully book, hope can go there later lar)

對上一次去馬交只不過係舊年8月來睇巴塞之嘛, 事隔一年,今次再來, 發覺呢到比上次多咗好多好多地盆,而且仲响到填緊海, 擴大版圖,d 酒店多到呢…….間間d 霓虹光管係到閃吓閃吓, 即係話呢到有賭場啦; 如果冇, d 酒店都要整間摩卡响處, 真係十步一樓五步一閣都可以賭……

嘩嘩嘩, 嗰間96號開0Wynn (永利), feel 真係好Las Vegas

,
仲有我呢個浮誇人至愛朝聖地 LX, Chaxxl Dxxr tim
 
不過相信要住嗰度一晚都幾貴
law …… 法老王响Sat都要$2xxx 一晚ar

由於我哋諗住瞓一晚又唔玩佢
d  facilities, 所以我哋今次book 咗間非常廉價0既東望洋酒店, 一間房响Sat只需6百大洋一晚 (其他好多都要過千
) !
起初諗住會好似大陸嗰d 3星酒店咁啦
 
e…… ok bor,
由於d 房全部翻新過, 所以not bad ! 仲有LCD Tv tim
而我最
concern 0washroom 清潔指數都有4粒星
(5
粒最高) ……不過佢0既外觀呢 …….1粒星jar ……. hahahahaha (if possible, d upload d pics 上來lar)

其實今次都冇乜邊到想去, 因為佢d 主要名勝之前都去過, 今次來主要係俾我當去咗個小小小 trip lar , 因為自從舊年開始讀書, 成年冇去過旅行 ar

,
而家叫做出過吓境 law

起初諗住
sweet sweet , 於是就去咗黑沙灣
,
點知熱到oY …… 行唔夠10分鐘就做咗快閃黨 lu
.
不過
, 嗰度有間叫做法蘭度餐廳, d 食物 ok bor, 不枉我哋熱到咁都等咗30 – 40 分鐘ar (: 呢間嘢冇air con
),
但係佢有張bar 枱响處俾等位0既人買d drinks , 飲住呢等, 而且里面都有d 外國feel, 食得我哋幾開心ar

最衰就係
Sunday afternoon 落咗幾個鐘大雷雨, 起初plan 咗去漁人碼頭, 但係因為落雨就要delay 到傍晚時份先去到, d 相就影得唔係太好law !入到去俾亞仔迫咗玩過山車, 起初都好驚嫁, 玩完先發覺係low b version oHKDisneyland Space Mountain

其它
d games , umm...suitable for 小朋友law (戶外版 冒冒
)
漁人碼頭除咗多咗個火山同希臘式廣場外, d 鋪頭外牆又係好似HKDisneyLand o既美國小鎮大街, 內面d restaurants 冇乜人幫襯, really wondering 佢哋做唔做得住
?!

去到馬交, 當然要visit 何生la, 今次去到何生o個到主要係放低我哋個袋响衣帽間到, 然後去行街街, 所以順 就入去轉番個圈, 不過就冇幫襯law

自從賭業業權開放之後, 多咗咁多賭場, 葡京真係少咗好多人ar ……唔知再開埋o個幾間大嘢之後戰況會係點呢

之後仲去o左搵埋楊生、法老王、同金碧tim
, 响呢到就玩o左幾手, 戰況係: 我哋打和冇嬴冇輸ar

咁就過o左個開心weekend

P.S Fan Q 同事M for typing  


沒有留言:

張貼留言