2006年8月14日 星期一

新電話

Yeah, 終於買o左部電話 lu

希望佢嘅320萬像素能夠影多d好嘅 pics upload 上呢個 blog blog 到啦


話說買呢部電話嘅時候遇到個寸寸女 sales, 我當然 tamama

仲走o左唔買tim! 但係行o左幾個圈, o個心仲係好想買……於是諗住去返間shop 出面睇o下有無寫其他分店……就响呢o個時候俾我遇到個 very nice manager
佢仲介紹我去旺電買M2平過佢o地間舖tim

 

o個個女sales 超唔得law, o個樣已經

, 仲要o個態度超衰……華仔都話啦 : 今時今日咁o既服務態度係唔得嫁ma……

 

hehe, 浮誇嘅我又想買條靚靚 Guxxi 電話繩襯番部電話, 但係又真係好貴好唔抵……

 

3 則留言:

  1. What styles of telephone u purchase???  emily

    回覆刪除
  2. 係 Sony Ericsson K800i ar......可以3G tim嫁

    回覆刪除
  3. 買啦...買啦...我都買咗 Gucci 頸線囉!

    回覆刪除